55
یکشنبه 17 شهریور 1398
شماره 7755
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

درس‌هایی که باید از عاشورا آموخت

یادداشت
نهضت امام حسین‌ع از نقطه آغاز تا عاشورای حسینی و اسارت آل الله مملو از درس‌هایی است که برای جامعه امروز ما مفید است
اخبار ویژه
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به پاک‌سازی کامل اطراف حرم شاه‌چراغع گفت: این طرح در 2 فاز اجرا می‌شود.
فرماندار دشتی گفت: ۵۹ درصد اماکن روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شده که از این نظر رتبه برتر استان کسب به خود اختصاص داده است.
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پیگیر تغییر مسیر پروازی این فرودگاه هستیم و در این زمینه تاکنون رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس از برگزاری ۲ رویداد بزرگ گردشگری ورزشی در شهرستان سپیدان خبر داد.
فصل رطب‌چینی است و گرما به اوج خود رسیده؛ فصلی که به نام خرماپزان یا به زبان نخلداران و مردم جنوب به «خرماپزون» معروف است.
با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با همکاری شرکت ثامن اولین واحد دیالیز صفاقی استان در مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت‌آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل راه‌اندازی شد.
مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از ابطال ۱۷‌پروانه کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.
ایرانیان به واسطه تمدن دیرپای خود هر رویداد و برشی از تاریخ را به فرهنگ و هنری اصیل گره می‌زنند

مهاجرت 26هزار نفر در 5سال

بیشترین مهاجران خارج‌شده از استان مربوط به استان‌های فارس، بوشهر، اصفهان و خوزستان بوده و بیشترین مهاجرپذیری استان نیز از همین استان‌هاست
در استان
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیدیت و برنامه‌‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از مهاجرت 26 هزار و 123 نفر طی 5 سال از این استان خبر داد.

باغ‌های دارای تخلف مصادره می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس: در روزهای گذشته 29 سفره‌خانه و باغ مجلس در شیراز پلمب شده است
رئیس کل دادگستری استان فارس هشدار داد: باغ‌شهرهایی که در آنها فساد و تخلفاتی انجام شود به جای پلمب مصادره خواهند شد و این موضوع از برنامه‌های اصلی و قطعی دادگستری استان فارس خواهد بود.

شهردار یاسوج می ماند

عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر این‌که فضای اقلیت و اکثریت در شورای شهر در حال کم‌رنگ شدن است گفت: قاطعانه از تداوم مدیریت شهری حمایت می‌کنم.
PDF یکشنبه 17 شهریور 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نخلستان در اراضی دشتستان گفت: این طرح برای اجرای طرح آبیاری نوین در ۲۴۰۰ هکتار اراضی
فرمانده انتظامی ارسنجان از خلع ید یک فقره زمین‌خواری به میزان ۴۲ هزار متر‌ مربع و به ارزش ۴ میلیارد ریال از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.
تیم درمانی ۳۲ نفره جمعیت هلال احمر فارس در قالب طرح نذر آب ۲ به شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند و به بیش از ۳۳۰۰ نفر خدمات درمانی ارائه شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد‌رسانی نجاتگران هلال احمر به یک خانم کوه‌نورد در کوه خائیز کهگیلویه خبر داد.