8
یکشنبه 17 شهریور 1398
شماره 7755
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میخی بر تابوت مانشافت

خرق عادت فوتبال آلمان دارد تحقیرشان می‌کند
یادداشت
​​​​​​​ راه دیگری نمانده است. یوگی لو قهرمان جهان است ولی باید با فوتبال آلمان خداحافظی کند. خون تازه باید به رگ مانشافت تزریق شود. یوگی کار خودش را کرد اما فدراسیون آلمان نه.
ویژه
روزنامه‌های اسپانیا فاش کردند لیونل مسی با وجود تمدید قراردادش با بارسلونا، پایان هر فصل قادر است این باشگاه را ترک کند.
یک قاعده کلی در فوتبال ایران این است که هر اتفاقی هر قدر هم که سر‌وصدا کند، بعد از مدتی کاملا فراموش می‌شود؛ نه اینکه فقط هم فراموشی باشد
تنها چند ساعت بعد از اینکه ویدئوی رفتار عجیب علیرضا بیرانوند به سمت هواداران تراکتور منتشر شد، ناگهان خبر رسید که این بازیکن قراردادش را تا 4سال با پرسپولیس تمدید کرده است.
مسابقات جهانی کشتی از 23 تا 31شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد.

علی پروین: حتماً باید فیفا مجبورمان کند؟

اسطوره فوتبال ایران می‌گوید چرا خودمان شرایط حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها را فراهم نکنیم تا با فشار بیرونی مجبور به انجام این کار شویم
علی پروین در ایام محرم حالش بهتر است و راحت‌تر تن به مصاحبه و گفت‌وگوی بلند می‌دهد. او را در این ایام باید در هیئت خودش یا در پای دیگ نذری هیئت‌های دیگر پیدا کرد.
هنگ‌کنگ هر 4بازی تاریخش به ایران را باخته و هرگز گلی به ما نزده است
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اغلب ستاره‌های استقلال و تراکتور به‌خودسوزی هوادار فوتبال واکنش نشان دادند اما پرسپولیسی‌ها در سکوتند
یک دوقطبی کلیشه‌ای درباره مسی و رونالدو وجود دارد که عوام از کریستیانو رونالدو به‌عنوان بازیکنی مغرور و خودخواه یاد می‌کنند و مسی را سربه‌زیر و ماخوذ به حیا و نیکوکار که سر سفره پدرومادر بزرگ شده می‌خوانند!
شنیده‌ها حاکی است ایرج عرب بندهایی در قرارداد بازیکنان نوشته که درصورت قهرمانی دردسرساز خواهد شد