54
سه شنبه 12 شهریور 1398
شماره 7751
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تعاونی‌های استان افزایش می‌یابد

در استان چهارمحال و بختیاری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: تعداد تعاونی‌های چهارمحال‌و‌بختیاری افزایش می‌یابد.
اخبار ویژه
فرماندار سمیرم گفت: نبود زیرساخت‌ها سبب شده که این خطه از درآمدهای پایدار صنعت گردشگری کم‌بهره باشد. به گزارش ایرنا «محمدرضا عسگریان» در جمع خبرنگاران افزود: گردشگری به عنوان صنعت پیشرو در شهرستان سمیرم مطرح است اما بیشتر مکان‌ها و  آن در اختیار شهرداری‌هاست.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری مدارس در استان اصفهان خبر داد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان از تدوین ضوابط ویژه ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان‌های اصلی کاشان ممنوع است.
مسئول امور دام جهادکشاورزی ابرکوه از افزایش بیش از ۲۱درصدی کلنی‌های زنبور عسل این شهرستان درسال جاری خبرداد و گفت: با ارائه تسهیلات به زنبورداران، توسعه فعالیت‌های بهره‌برداران بخش کشاورزی ابرکوه در زمینه تولید عسل در دستور کار قرار گرفته است.
کارشناس میراث ناملموس و طبیعی معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های
مدیرکل حفاظت محیط‌ ‌‌زیست چهارمحال‌و‌بختیاری از دستگیری ۷ متخلف زیست‌محیطی در منطقه حفاظت شده هلن شهرستان کیار خبر داد.
نام یزد گرچه با کویر عجین شده، اما در میان همین کویر وسیع، یکی از زیباترین جنگل‌های دست‌کاشت قرار دارد که می‌تواند لذت یک روز جنگل‌نوردی را برای همیشه در ذهن دوست‌داران طبیعت ماندگار کند.

قرعه زیان به نام باغداران افتاد

فرستادن بار مازاد اصفهان به استان‌های دیگر هم نمی‌تواند از ضرر و زیان کشاورزان جلوگیری کند
کشاورزی
تب بالای گرانی میوه سرانجام در جشن برداشت میوه‌های تابستانی اصفهان فروکش کرد و سرازیر شدن محصولات جالیزی و صیفی ارزان و میوه‌های تابستانی با قیمت عادلانه‌تر به بازار، این روزها و در
کودکان کار، پشت چراغ قرمز زندگی

کودکان کار، پشت چراغ قرمز زندگی

مشکلات اقتصادی موجود موجب افزایش کودکان کار به‌ویژه در تابستان می‌شود
کودکی فصلی از زندگی است که که شاید هر کسی آرزوی بازگشت به آن دوران را داشته باشد، زیرا کودکان فارغ از هر دغدغه‌ای با شادی و نشاط در حال لذت بردن از زندگی هستند اما در این بین کودکانی

پرداخت ۳۵۱میلیارد تومان تسهیلات  به صنایع یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ۳۵۱میلیارد تومان تسهیلات از محل رونق تولید و «تبصره ۱۸» قانون بودجه سال جاری به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می‌شود.
تخصیص اعتبار برای قطار شهری اصفهان-شاهین‌شهر
تخصیص اعتبار برای قطار شهری اصفهان-شاهین‌شهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: اولویت نخست استانداری تخصیص اعتبار برای احداث قطار شهری اصفهان- شاهین‌شهر است.

فرصتی برای بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی

در استان اصفهان
مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان بر استفاده از فرصت ایجاد شده از سوی سازمان امور مالیاتی مبنی بر بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی در سال جاری تاکید کرد.
PDF سه‌شنبه 12 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
روستای کرخنگان خاتم به عنوان یکی از روستاهای نمونه و هدف گردشگری استان یزد، همواره مورد توجه گردشگران و دوستداران صنعت گردشگری است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای استفاده از روش‌های نوین در آبیاری فضای سبز شهر اقدامات گسترده‌ای در بعضی از مناطق ۱۵گانه شهر انجام شده است.
مدیرکل راه‌آهن یزد گفت: خانواده‌های یزدی با شرکت در طرح «همیاران راه‌آهن، سفیران ایمنی»، مسیرهای ریلی را آسیب‌شناسی می‌کنند.
نمایشگاه‌های نوشت‌افزار با تخفیف ۲۰ درصدی در یزد گشایش یافت.