54
سه شنبه 12 شهریور 1398
شماره 7751
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قانونی که مانع رونق تولید است

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد: برداشته شدن معافیت مالیاتی باعث شده بسیاری از صاحبان فعال شهرک صنعتی اشتهارد تصمیم به خروج بگیرند
صنعت
قانون منع استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری تهران برای ایجاد تعادل و توازن در سطح کشور تصویب شد، اما تغییرات اعمال‌شده در این قانون، تولیدکنندگان شهرک صنعتی اشتهارد را با مشکل مواجه کرده است.
اخبار ویژه
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از اجرای طرح توان‌افزایی زنان سرپرست خانوار در 7 منطقه استان خبر داد.
فرمانده انتظامی اشتهارد از توقیف یک دستگاه خودرو پراید با 240 میلیون ریال جریمه رانندگی خبر داد.
مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی چشم‌پزشکی بیمارستان شهید مدنی کرج با تعرفه دولتی راه‌اندازی شد.
طی 4 ماه نخست سال جاری با ورود بیش از 2400 TEU واحد شمارش ترانزیت به انبارهای عمومی بخش گمرکی و ترانزیت کالا، منطقه ویژه اقتصادی پیام نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.
زمان صدور مجوزهای بخش کشاورزی در البرز کاهش یافت. به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز در سومین نشست شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان با بیان این‌که این کار به منظور شفافیت و اصلاح روند صدور مجوزها و تسهیل فرایندهای اداری صورت می‌گیرد، افزود: تمام استعلام‌ها توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز از طریق سیستم اتوماسیون اداری و بدون مراجعه متقاضی به واحدهای استعلام‌شونده انجام می‌شود.
در بهار و ابتدای تابستان امسال تعدادی از مقامات ارشد دستگاه‌های  مختلف مرتبط با احداث آزادراه تهران- شمال، وعده بازگشایی و زیر بار ترافیک رفتن قطعه یک این آزادراه در هفته دولت یا ایام پایانی تابستان را دادند؛ اما با توجه به اتمام هفته دولت و آغاز ایام سوگواری اباعبدالله الحسینع در روزهای باقیمانده از تابستان، عملا زمانی برای بازگشایی قطعه یک این آزادراه باقی نمانده است.

هشدار برای خالی شدن روستا‌های البرز

استاندار: ظرفیت بسیاری از روستاهای طالقان و اشتهارد با وجود زیبایی‌ها و فرصت‌های طبیعی، مغفول مانده ‌است
روستا
باید بستر مهاجرت معکوس به روستاها فراهم شود. این جمله را بارها و بارها از مسئولان در رده‌های مختلف شنیده‌ایم، اما باید دید چه اقدامی در این باره شده است.

جمعیت دانش‌آموزی البرز به نیم‌میلیون نفر رسید

مدیرکل آموزش و پرورش: طی 4 سال اخیر بیش از ۱۰۰ هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزان استان اضافه شده است
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: طی 4 سال اخیر بیش از ۱۰۰ هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزان استان اضافه شده است.

۴۶۳ مورد امداد‌رسانی به مصدومان جاده‌ای

مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز در هفته نخست شهریورماه امسال ۴۶۳ ماموریت برای امدادرسانی به مصدومان جاده‌ای انجام داد.
PDF سه‌شنبه 12 شهریور 1398
کوتاه البرز
توسعه شهرنشینی و افزایش جمعیت از عواملی است که باعث شده آسیب‌ها و خطرات زیست‌محیطی به موضوعی جدی تبدیل شود، از این رو وقتی شاهد رشد فرهنگ زیست‌محیطی و زندگی مسالمت‌آمیز مردم با محیط‌زیست نباشیم، نمی‌توان به طور جدی مشکلات این حوزه را حل کرد.
یکی از گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای تئاتر خیابانی کشور مرداد هر سال در لاهیجان رقم می‌خورد. در جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان که هفته گذشته به ایستگاه پایانی رسید، 14 اثر از سراسر کشور به اجرا درآمد که از یکی از آنها از البرز و شهرستان نظرآباد بود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای شهر کرج گفت: تعهدات دولت در واگذاری زمین‌های بزرگراه شمالی کرج انجام نشد.