22
سه شنبه 12 شهریور 1398
شماره 7751
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هزینه‌ مراکز نگهداری از معلولان به‌روز پرداخت می‌شود

معلولان
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی تأکید کرد: کمک‌‌‌هزینه‌ مراکز شبانه‌روزی نگهداری از معلولان به روز پرداخت می‌شود.
ویژه
معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور از راه‌اندازی بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: مجوز این بنیاد از وزارت کشور اخذ شده و به کمک آن به دانشجویان بی‌بضاعت بورسیه تحصیلی اعطا می‌شود.
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: دارندگان دفترچه صندوق بیمه همگانی سلامت مجاز به استفاده از خدمات مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد بخش خصوصی نیستند و باید خدمات خود را از طریق بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی دریافت کنند، در غیراین صورت هزینه‌ای بابت خسارت متفرقه پرداخت نمی‌شود.
حوادث
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: هم‌اکنون شاهد جان‌باختن روزانه ۴۵ نفر در تصادفات جاده‌ای هستیم و هر ۲ روز معادل سقوط یک هواپیمای فوکر تلفات جاده‌ای داریم.

نوزادان خاموشِ کار

گزارش میدانی همشهری از نوزادان کار که در خیابان‌ها بین متکدیان در طول روز اجاره داده می‌شوند
گزارش
در میان هیاهوی خیابان خواب است.

دریافت مستمری با طلاق صوری‌ خلاف قانون است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی افراد تنها برای دور زدن قانون اقدام به طلاق صوری می‌کنند که این خود می‌تواند تبعات منفی بسیاری را برای خانواده و بیمه‌گذار به همراه داشته باشد که انجام این کار خلاف قانون است.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از شعار تا عمل2
هرچند بند چ ماده 86 قانون برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده 20درصد از اعتبارات فرهنگی خود را صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنند، لکن آنچه تاکنون مشاهده شده عدم توجه دستگاه‌های اجرایی حتی نهادهای فرهنگی به این مصوبه قانونی است.
PDF جامعه
کوتاه جامعه
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مرز خسروی هنوز برای تردد زائران بازگشایی نشده و زمان خدمات‌دهی به زائران اربعین در مرزهای ایران، از ۱۳ تا ۳۰مهر۹۸ است.