21
سه شنبه 12 شهریور 1398
شماره 7751
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرقت دوباره سارق طمعکار از یک خانه

دزد معتاد پس از دستبرد به خانه‌ای درحوالی میدان خراسان، تصمیم گرفت برای دومین بار هم به آنجا دستبرد بزند؛ غافل از اینکه این بار صاحبخانه در خانه است و دستش رو می‌شود.
ویژه
سینما هویزه مشهد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سینماهای مرکز شهر، مستند «بهارستان خانه ملت» را به بهانه نداشتن تماشاچی اکران نمی‌کند؛ درحالی‌که فیلم‌های خاص، مخاطبان خاص دارد و قرار نیست جمعیت تماشاچی فیلم زیاد باشد و ممکن است به تعداد انگشتان دست هم نرسد.
3جوان سارق با این بهانه که احتیاج به یک تماس تلفنی فوری دارند گوشی موبایل کارگر شهرداری را از او گرفتند و سوار بر خودرویشان فرار کردند اما شهروندی وظیفه‌شناس در حمایت از این کارگر سد راه سارقان شد.
دختری که در تعطیلات نوروز بر سر 3 دانگ خانه با مادرش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود با درخواست قصاص از سوی برادرش روبه‌رو شد.

پایان 10‌ماه فرار دزدان 12کیلو طلا

داخلی
سارقان مسلح که با شلیک گلوله به سمند حامل 12کیلو طلا و واژگون کردن این خودرو توانسته بودند 3کیف پر از طلا را به سرقت ببرند، پس از حدود 10ماه تحقیقات پلیسی دستگیر شدند.
نجات شگفت‌انگیز کوهنورد 90ساله در ارتفاعات پاوه

نجات شگفت‌انگیز کوهنورد 90ساله در ارتفاعات پاوه

مرد سالخورده که عادت داشت هر روز به کوهنوردی برود به‌دلیل سقوط از کوه دچار حادثه شد؛ اما حضور بموقع امدادگران هلال احمر باعث نجات جان وی شد.
قتل مرد خارجی به‌دست زورگیران خشن
بازجویی از اعضای باند زورگیری که به اتهام چندین فقره سرقت دستگیر شده‌اند، اسرار جنایتی هولناک را برملا کرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 11شهرداری تهران به‌دنبال درج پیام مردمی درخصوص بوی ناشی از فاضلاب در اطراف متروی نواب و خیابان اسکندری و بویی که مقابل متروی نواب به مشام می‌رسد، پاسخ داده است: «شهرداری از نهرهای موجود در سطح معابر، جهت هدایت آب‌های سطحی و رواناب‌ها به بیرون از محدوده شهری استفاده می‌نماید و به هیچ عنوان اجازه رهاسازی فاضلاب منازل به کسی داده نمی‌شود.
دختر14ساله که با پسر موردعلاقه‌اش به پارکی در پایتخت رفته بود فکرش را نمی‌کرد که 2جوان اسید پاش نقشه هولناکی در سردارند.