26-27
دو شنبه 6 شهریور 1402
شماره 8869
محرم شهر6-7
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

این شهر سیاهپوش حسین ع است

همزمان با آغاز‌ ماه محرم، سازمان زیباسازی شهرداری، تهران را سیاهپوش کرد تا پایتخت ‌ام‌القرای جهان اسلام در عزای سیدوسالار شهیدان رنگ ماتم و عزا به‌خود بگیرد.
ویژه
برپایی موکب‌های حسینی در سطح شهر، یکی از مهم‌ترین اقدامات مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در محرم امسال بود.
از شاعران و مداحان اهل‌بیت ع است و شرایط معابر و خیابان‌های پایتخت در روزهای ماتم سالار شهیدان را متفاوت و باشکوه می‌داند و بر شور و حضور پررنگ مردم در محرم تأکید دارد.
سهولت در رفت‌وآمد زائران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شهری برای اربعین است.
مصطفی زیبایی‌نژاد، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از برنامه محرم‌شهر می‌گوید

پایتخت «محرم شهر» شد

همزمان با فرارسیدن ایام محرم شهرداری تهران فعالیت‌های متنوعی در دستور کار این نهاد قرار داده و از همان روزها تا‌کنون برنامه‌های متنوعی برگزار کرده است.
همراهی 500داوطلب جهادی خدمات شهری

همراهی 500داوطلب جهادی خدمات شهری

در کنار شور و هیجان پیاده‌روی اربعین و خدمات‌رسانی موکب‌ها و مهربانی مردم عراق، آماده بودن مسیری مناسب و عاری از خاک و زباله، زیارتی متفاوت را برای زائران رقم می‌زند.
حضور ویژه‌ نوجوانان و دانش‌آموزان در آیین بدرقه
مسئول کمیته اجرایی آیین بدرقه اربعینی‌ها در میدان آزادی با اشاره به برگزاری آیین بدرقه زائران اربعین حسینی در آخرین شب از ویژه‌برنامه «محرم شهر» گفت: با برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان ستاد مرکزی اربعین، ستاد اربعین سازمان صدا و سیما، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش اداره کل تهران ، سازمان بسیج مستضعفان و سایر مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی به یک برنامه واحد برای برگزاری آیین بدرقه زائران اربعین حسینی در میدان آزادی تهران رسیدیم .
PDF محرم شهر6-7
کوتاه محرم شهر6-7
یکی از مداحان سرشناس کشور است و بیش از آنکه در زمینه مداحی معروف باشد، به مناجات‌خوانی شهره است.