17
دو شنبه 6 شهریور 1402
شماره 8869
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از نابازیگری تا فلسفه زندگی

نگآه
7سال پس از مرگ عباس کیارستمی، همچنان کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف درباره سینمای این فیلمساز برجسته منتشر می‌شود.
ویژه
لارس فون تریه، کارگردان آوانگارد نامدار سینما که با آثاری همچون «اروپا» 1991، «رقصنده در تاریکی» 2000، «داگویل» 2003، «مِلانکولیا» 2011 و «خانه‌ای که جک ساخت» 2018 به یاد آورده می‌شود، به تازگی با اظهارنظری در شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره جنگ اوکراین و روسیه خبرساز شده است.
پلان
سجاد بابایی که سال گذشته برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «استاد» سیمرغ بهترین بازیگری را از آن خود کرده بود، امسال با ایفای نقش شهید زین‌الدین در فیلم «مجنون» در جشنواره فجر حضور دارد.

«مرا ببخش»؛ عاشقانه‌ای دیگر

تازه‌ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی، این روزها مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است
گزارش
«مرا ببخش» تازه‌ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی به تهیه‌کنندگی محسن خباز منتشر شد.«مرا ببخش» تازه‌ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی به تهیه‌کنندگی محسن خباز منتشر شد. به‌گزارش همشهری، بعد از تور کنسرت‌های موفق علیرضا قربانی در تهران و 6شهر دیگر، این خواننده ویدئو موزیک جدید خود را منتشر کرد. علیرضا قربانی موزیک جدید خود را با عنوان «مرا ببخش» رونمایی کرد.
شبکه جام‌جم صاحب پلتفرم می‌شود

شبکه جام‌جم صاحب پلتفرم می‌شود

تصمیم‌گیری‌های جدید رئیس رسانه ملی برای شبکه‌های تلویزیونی
بعد از تعطیلی شبکه‌های شما و ایران کالا، در چند روز اخیر زمزمه‌های تعطیلی شبکه جام‌جم‌ به گوش می‌رسد اما شنیده شده که بستر پخش برنامه‌های این شبکه تغییر می‌کند.
شیفته مهرجویی و تقوایی شدم
شیفته مهرجویی و تقوایی شدم
علی نصیریان در نشست با اعضای باشگاه مخاطبان موزه سینما: مهرجویی بازی مرا هدایت کرد و معمولا نخستین چیزی که مرا مجذوب می‌کند متن نمایش و نگاه و شناخت کارگردان است که در مورد فیلم «گاو» همه این ویژگی‌ها وجود داشت.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
حبیب ایل‌بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی: برای اکران فیلم‌ها در ۶مهر۱۴۰۱ برنامه متنوعی داشتیم، اما اغتشاشات، برنامه‌های ما را به هم زد.
خسرو خسروشاهی، صدای ماندگار و دوبلور پیشکسوت کشورمان که مدتی در بیمارستان بستری شده بود، اکنون در منزل تحت مراقبت و درمان است.