08
دو شنبه 6 شهریور 1402
شماره 8869
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرینویچ

یک خلبان مهربان، به کمک یک دختر بچه آمریکایی آمده و عروسک او را که اشتباهی در ژاپن جا مانده بود، برایش به آمریکا آورد.
ویژه
زندانی شدن یکی از اعضای خانواده به‌خودی خود می‌تواند موجب رنج و اندوه خانواده شود؛ به‌ویژه اینکه آن شخص مادر خانواده باشد که دیگر رنج اعضای آن خانواده را دوچندان می‌کند.
همین چند وقت پیش بود که خبر دادیم قرار است برای سربازان، دوره‌های مهارت‌آموزی برگزار کنند تا وقتی دوران خدمتشان تمام می‌شود، لازم نباشد چند سال دنبال کار بگردند و با مهارتی که کسب کرده‌اند، بتوانند بلافاصله سرکار بروند.
ایده خوب
کلانشهرها، همواره با هیولایی به‌نام آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند و مردم این شهرها اگر بتوانند در هفته یکی‌، دو روز در هوای سالمی نفس بکشند، خدا را شاکرند!

یک باغ وحش روی ترازو

جهان نما
از حشره‌های کمیاب گرفته تا میمون و گوریل و پلنگ، هزاران حیوان باغ وحش لندن، در مراسم سالانه وزن‌کشی و اندازه‌گیری شرکت کرده‌اند.
تعویض سرعتی شناسنامه

تعویض سرعتی شناسنامه

اگر گذرتان به ثبت احوال افتاده باشد، احتمالا در جریان هستید که تعویض شناسنامه کمی تا قسمتی دنگ و فنگ دارد و زمان زیادی -در حدود یک هفته تا یک ماه - هم طول می‌کشد تا شناسنامه جدید برسد دستتان.
زنانه‌های زیارت
زنانه‌های زیارت
مقدمات سفر اربعین از ۲۷ مرداد فراهم شده و بسیاری از زائران از روزهای گذشته عازم زیارت کربلا شده‌اند؛ به‌طوری که رئیس ستاد مرکزی اربعین از تشرف بیش از ۶۰۰هزار نفر به زیارت اربعین تا‌کنون خبر داده است.