09
دو شنبه 6 شهریور 1402
شماره 8869
خانواده
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

الوعده وفا آقای شهردار!

یک واحد آپارتمان، هدیه علیرضا زاکانی به خانواده 4قلوها
کوتاه‌تر از گزارش
دیروز که به آقامهدی خبر دادند صاحب خانه شده، باور نکرد. حتی وقتی پای تلویزیون نشست و با گوش خودش شنید که شهردار به وعده‌اش وفا کرده و رویای آنها به واقعیت تبدیل شده، باز هم باورش برایش سخت بود، اما این اتفاق افتاده و خانواده 8نفری مرادنیا برای همیشه از کابوس اجاره‌نشینی رها شدند.
ویژه
محمدمهدی ذوالفقارزاده، مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: اقدامات در حوزه عفاف و حجاب در بخش‌های سیاستی، تبیینی، تشویقی، اثباتی و … است.
گزارش
برگزاری نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای‌ملی آن هم در هفته دولت یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

پرداخت 100 هزار وام ازدواج فقط در یک ماه

پراخت وام ازدواج روی دور تند قرار گرفت
گزارش
دریافت وام ازدواج یکی از پرچالش‌ترین اقدامات در آغاز زندگی مشترک است که این روزها خبرهای خوبی مبنی بر تسهیل این روند، شنیده می‌شود.

قول مساعدت برای تحصیل نخبه مازندرانی

محمد‌علی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با رتبه ۲۵کنکور انسانی به پدر و مادر او قول داد تا تمامی امکانات ممکن برای تحصیل فرزندشان را که به‌دلیل معلولیت جسمی با محدودیت‌های زیادی مواجه است، به‌کار گرفته و در اختیار آنها گذاشته شود.
آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری
مدیرکل روابط ‌عمومی سازمان سنجش از انتخاب رشته بیش از ۳۷۰ هزار داوطلب کنکور سراسری خبر داد و گفت: امروز ششم شهریورماه 1402آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ است.
فاطمه قاسم‌پور خبر داد: براساس بند-ر- ماده۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه، در مواردی که فرد خواهان استفاده از بازنشستگی پیش از موعد، مطابق قوانین مصوب است، به ازای هر سال کمتر از 30سال بیمه‌پردازی، معادل ۲سال از سنوات مبنای محاسبه نخستین حقوق یا مستمری بازنشستگی کسر می‌شود و با توجه به اینکه زنان از مخاطبان اصلی این بند هستند، با موافقت اعضای کمیسیون و برای حمایت از زنان شاغل، این بند حذف شد.