13
چهار شنبه 3 اسفند 1401
شماره 8720
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دغدغه‌ تامین بودجه برای 7میلیون و 800هزار کودک

پیگیری
در لایحه بودجه1402، سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک آنچنان که باید دیده نشد و با وجود اینکه ساماندهی امور مربوط به مهدهای کودک، کودکستان‌ها، مراکز پیش‌دبستانی و سایر مراکز نگهداری و آموزش کودکان زیر ۶سال را برعهده دارد، تنها به‌عنوان یک سازمان دیده شده است.
ویژه
بیمارستان جدید شهدای تجریش هفته آینده افتتاح رسمی می‌شود.
18 میلیارد و 700میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پویش آفتاب مهربانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
هشدار
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه با انتشار پیامک سراسری به شهروندان هشدار داد و اعلام کرد تبلیغات مصرف داروهای ناشناخته کاهش وزن، شگرد قاچاقچیان در فریب جوانان و نوجوانان است.

خیرسازها فروشی نیستند

هیچ مدرسه خیرسازی در طرح مولدسازی قرار نگرفته است
گزارش
20تیرماه سال1400 بود که دستورالعمل طرح «مولدسازی دارایی‌های وزارت آموزش و پرورش» ازسوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

افزایش شیوع اعتیاد بین زنان

«شیوع مواد‌مخدر در بین زنان ایرانی در مقایسه با دهه‌های قبل رو به افزایش، اما نرخ آن پایین‌تر از متوسط جهانی و حدود 6دهم درصد است.»
داروخانه‌های دولتی مجوز نمی‌گیرند
«با سیاست توسعه داروخانه‌های دولتی مخالفیم چون هر داروخانه دولتی در تهران ممکن است حداقل ۵۰ تا ۱۰۰داروخانه خصوصی را از دور خارج کند و در شهرستان‌ها هر داروخانه دولتی، اقتصاد ۲۰ تا ۳۰داروخانه خصوصی را فلج می‌کند.»