• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 3 اسفند 1401
کد مطلب : 186217
+
-

عدد خبر

18 میلیارد و 700میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پویش آفتاب مهربانی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد. محموله‌های دارو و شیرخشک هم به علاوه اقلام بهداشتی و خوراکی اهدایی از طریق هوایی به کشور سوریه ارسال شد.

727 بیمار مبتلا به هپاتیت A و E در نیمه اول امسال شناسایی شدند. این عدد نسبت به ۶‌ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰، ۴۰ درصد افزایش داشته است. از مجموع این افراد بیماری ۲۱۶ نفر از نظر آزمایشگاهی قطعی است که حدود ۶۲ درصد آنها ساکن مناطق روستایی هستند.

1000 مجوز کودکستان در حوزه تعلیم و تربیت کودک، امسال در شهرستان‌های استان تهران صادر و بیش از 4هزار ظرفیت هنرستانی جدید در سال تحصیلی جاری ایجاد شده است.

630 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های تهران در اجرای طرح دارویار با ورود سازمان بازرسی وصول شد. براساس اعلام احمد رحمانیان، قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور امسال همچنین بیش از ۳۰۰ مورد اقدام اثربخش در حوزه تأمین اجتماعی از سوی این سازمان انجام شده است.

30 درصد عوامل ناباروری زوجین به‌وجود مشکل در آقایان برمی‌گردد. تغذیه ناسالم و نداشتن فعالیت بدنی باعث چاقی یا اضافه وزن ۶۰ تا ۷۰ درصد جامعه شده که این موضوع از علل ناباروری در خانم‌ها و آقایان است. استرس و اضطراب هم در باروری تأثیر دارد و روند تولید و انتقال اسپرم در سیستم تناسلی مردان را دچار اختلال می‌کند.  ایسنا

13 هزار میلیارد تومان امسال از سوی مردم و خیرین به نیازمندان و مددجویان کمک شده است. از مجموع این میزان کمک مردمی، 7هزار میلیارد تومان از سوی مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین مردم توزیع شده است. مردم امسال ۶۰۰ میلیارد تومان هم از طریق صدقات کمک کردند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :