04
یکشنبه 7 اسفند 1401
شماره 8723
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت‌گذاری دستوری متوقف شود

چهره روز
به‌گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی‌ وزارت صنعت تعهد داده است تا پایان سال روش فعلی قیمت‌گذاری دستوری را در صنعت خودرو‌سازی‌ متوقف کند.
ویژه
به‌دنبال ادامه رشد نرخ دلار، شاخص کل بورس تهران هم با یک جهش انفجاری مواجه شد و با 5درصد رشد بعد از 2.5سال با قدرت از محدوده یک‌میلیون و 700هزار واحد عبور کرد.
دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با اشاره به عرضه گوشت منجمد بسته‌بندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرفه‌های میادین میوه‌و تره‌بار گفت: این گوشت‌ها داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد منجمد شده‌ است.
سامانه یکپارچه خرید خودروهای وارداتی روز گذشته بعد از تأخیری چند‌ساعته، آغاز به‌کار کرد و رقابت متقاضیان برای خرید 100هزار دستگاه خودروی خارجی رسما آغاز شد.

63 خدمت ارزی در یک تالار

همشهری از تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گزارش می‌دهد
گزارش
مجلس و دولت هم‌قسم شده‌اند تا شکاف نرخ ارز مرکز مبادله ارزی با بازار آزاد را کم کنند و اجازه تنش ارزی و برخورد ترکش‌های آن به سایر بازارها را ندهند.

تغییر سهمیه بنزین

خبر: رمضانعلی سنگدوینی، عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: طبق تصمیم کمیسیون تلفیق، دولت مجاز است برای کسانی که خودرو ندارند سهمیه 15لیتری درنظر بگیرد، در این زمینه بیشتر موضوع رعایت عدالت است اما تا زمانی که دولت زیرساخت و شرایط را فراهم نکند، اجرایی نمی‌شود.
بازار سهام
ترکیب دیروز معاملات بازار سهام