17
سه شنبه 18 مرداد 1401
شماره 8561
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لاک‌پشت آبی خرگوش قرمز

استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قائدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روزهای پایانی تبدیل شده اما پرسپولیس که همان روزهای اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است
فوتبال ایران
در حالی که فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر به روزهای پایانی خود رسیده و مسابقات از 3روز دیگر آغاز خواهد شد، همچنان چند تیم درگیر جابه‌جایی بازیکن و پر کردن آخرین جاهای خالی خودشان هستند.
ویژه
آیا دراگان اسکوچیچ در جام‌جهانی قطر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست؟ هنوز هیچ‌کس جواب این سؤال را نمی‌داند و پارادوکس اخراج و ابقای او هم موضوع را گیج‌کننده‌تر کرده است.
ملوان یکی از دو تیمی است که امسال به لیگ برتر صعود کرده اما این تیم سابقه زیادی در لیگ برتر داشته و از لحاظ ادوار حضور در این رقابت‌ها در جمع 8تیم برتر قرار دارد.
بعد از اعلام شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید، نکته جالب توجه این بود که کسی پیراهن شماره 4 را انتخاب نکرد.
در هفته‌ای که داروین نونیس، هالند، محمد صلاح و میتروویچ فصل را با گلزنی آغاز کردند تا برای عنوان آقای گلی برای دیگران خط و نشان بکشند، رونالدو بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و پس از حضور در زمین هم موفق به گلزنی نشد.
لیگ برتر ایران - هفته 1
روزشمار

نمیر چیرو!

در مورد یکی از جذاب‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران که از مرگ قریب‌الوقوعش خبر داده
نزدیک‌بودن مرگ به یک مرد 87ساله که 2 سرطان را پشت سر گذاشته و علایم سرطان سوم هم در او ظاهر شده، قاعدتا چندان مایه تعجب نیست، اما با همه اینها وقتی میروسلاو بلاژوویچ در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از مرگ قریب‌الوقوع خود سخن گفت، بسیاری از هواداران فوتبال ایران غمگین شدند.
همان همیشگی

همان همیشگی

4 لیگ بزرگ اروپایی آغاز شد؛ درست شبیه فصل‌های پیش
پرونده هفته نخست 4‌لیگ از 6‌لیگ بزرگ و معتبر اروپایی بسته شد و تقریبا شاهد همان اتفاقات همیشگی بودیم؛ پورتو، بایرن‌مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی به اقتدار در لیگ‌های داخلی خود ادامه دادند تا بار دیگر نشان دهند می‌خواهند از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.
شانس‌های کشتی در قونیه
شانس‌های کشتی در قونیه
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورهای اسلامی از فردا آغاز می‌شود و تا شنبه ادامه خواهد داشت
بازی‌های کشورهای اسلامی از 3روز پیش به میزبانی شهر قونیه در کشور ترکیه آغاز شده است. کشتی‌گیران ایران نیز در 2 رشته آزاد و فرنگی در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند که از روز چهارشنبه باید روی تشک با رقبای خود رقابت کنند.
«من فکر می‌کنم یک فوتبالیست باید خودش را در زمین نشان بدهد، نه در اینستاگرام. من اگر حرفی دارم باید در میدان بزنم و اینطوری هوادار راضی‌تر است، نه اینکه در صفحه خودم قلب بگذارم و از این کارها بکنم.»

خبرهای کوتاه/یک دومینوی تازه در بازار

دی‌یونگ حاضر نشده به ‌یونایتد که آن همه برایش تلاش کرد بپیوندد. پیشنهاد بعدی او از چلسی است اما جرارد رمورو، خبرنگار نقل‌وانتقالاتی ادعا کرده که فرنکی دی‌یونگ ممکن است به پاری‌سن‌ژرمن برود.

بزرگ‌نمایی فدراسیون شطرنج؟

اتفاق روز
شادی پریدر بهترین مربی شطرنج دنیا شد؛ این خبری بود که روز 15مرداد روی سایت فدراسیون و سپس روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت اما چیزی که فیده، فدراسیون جهانی شطرنج منتشر کرده، خلاف این ادعاست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ترکیب لیورپول پیرتر از آن چیزی است که برای رقابت قهرمانی در رقابتی‌ترین لیگ جهان کافی باشد. ۶‌بازیکن ۳۰‌ساله یا مسن‌تر در ترکیب لیورپول مقابل فولام بازی کردند که این نخستین‌باری است که از فوریه۱۹۹۴ در یک‌بازی لیگ برتر برای قرمزها چنین اتفاقی می‌افتد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8561