• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 18 مرداد 1401
کد مطلب : 167986
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/9rx5J
+
-

نکته بازی/الان با کی بودی؟

«من فکر می‌کنم یک فوتبالیست باید خودش را در زمین نشان بدهد، نه در اینستاگرام. من اگر حرفی دارم باید در میدان بزنم و اینطوری هوادار راضی‌تر است، نه اینکه در صفحه خودم قلب بگذارم و از این کارها بکنم.» فکر می‌کنید این جملات از کیست؟ یعنی اگر ندانید و هزار فرصت برای حدس زدن داشته باشید، باز هم به‌عنوان هزارمین گزینه رامین رضاییان را انتخاب نمی‌کنید، اما این حرف‌ها را واقعا دفاع راست سابق پرسپولیس و ستاره فعلی سپاهان به زبان آورده است. هر کسی نداند، فکر می‌کند این ما هستیم که هر روز در اینستاگرام عکس آفتاب گرفتن و طناب زدن و شنا کردن خودمان را به همراه جملات فلسفی منتشر می‌کنیم. رامین که کلا اینستاگرام ندارد. او فقط در حال نشان دادن توانایی‌های خودش در زمین است!

باز دست گوهری درد نکند
پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل خودش به مصاف خیبر خرم‌آباد رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. از آنجا که سرخپوشان 24ساعت قبل برابر سایپا به میدان رفته بودند، در این دیدار فرصت بازی بیشتر به نفرات ذخیره رسید. همین نفرات ذخیره اما کاری کردند که از عهده اصلی‌ها برنیامده بود؛ بسته نگه‌داشتن دروازه پرسپولیس که فصل گذشته بابت تزلزل خط دفاع و زیاد گل خوردن دروازه‌بان‌ها حسابی ضرر کرد، امسال بیشترین خریدها را در همین 2بخش انجام داد، اما آنها در مسابقات دوستانه قبلی برابر نساجی، مس و تیم ملی امید موفق به حفظ دروازه خود نشدند. پرسپولیس فقط برابر پیکان کلین‌شیت کرده بود که حالا مسابقه با خیبر هم به آن اضافه شده است. در این بازی احمد گوهری دروازه‌بان سرخ‌ها بود.

از همسرش بپرسید!
پرسش‌ها در مورد آینده حرفه‌ای مهدی قائدی همچنان ادامه دارد و این بازیکن که یک فصل بسیار بد را در الاهلی امارات پشت سر گذاشت، حالا آینده‌ای نامعلوم دارد. گاهی گفته می‌شود او شاگرد فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا خواهد شد و گاهی هم از احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال حرف زده می‌شود. این شایعه آخر در طول تعطیلات بیشتر به گوش رسید و گفتند قائدی حتی به توافقات اولیه با آبی‌ها هم دست پیدا کرده است. ما که نمی‌دانیم در نهایت چه سرنوشتی انتظار قائدی را می‌کشد، اما به‌نظرمان بهتر است استقلالی‌ها ابتدا با همسر او مذاکره کنند، چون از ظواهر اینطور برمی‌آید که حرف اول و آخر را ایشان می‌زند. بخش بزرگی از پیشرفت‌های اخیر قائدی(!) هم بدون تردید مرهون زحمات و درایت‌های همسر گرامی بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید