• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 6 مرداد 1401
کد مطلب : 167177
+
-

نکته بازی/ شما بده، ما می‌خریم

امیر قلعه‌نویی یکی از آن اهالی فوتبال است که همیشه سفت و سخت از دریافتی بالای هم‌صنفان خود دفاع کرده است. امیرخان همچنان به این رویه ادامه می‌دهد و در فصلی که پرداخت پول‌های عجیب و غریب به بازیکنان و مربیان صدای همه را درآورده، پشت فوتبالی‌ها را خالی نمی‌کند. او می‌گوید:«امروز با 20میلیارد تومان نمی‌شود خانه خرید.» البته منظور آقای قلعه‌نویی، منزل 200متری  در ولنجک است که طبیعتا به گروه خون ما نمی‌خورد و از آن سر درنمی‌آوریم. در عین حال متوجه هم نمی‌شویم که چرا یک فوتبالیست باید در خانه‌ای با این ابعاد در آن منطقه زندگی کند. با این حال می‌توانیم به سرمربی گل‌گهر پیشنهاد کنیم 20میلیارد را به ما بدهد، قول می‌دهیم بالاخره یک سرپناه برای او تامین کنیم!

بله؛ ماست شما ترش نیست
مظاهر رحیم‌پور، بدنساز سابق پرسپولیس بود که دوستی قدیمی با یحیی گل‌محمدی داشت، اما قربانی نتایج ضعیف فصل گذشته سرخپوشان شد و از سمتش کنار رفت. پارسال انتقادات زیادی از نحوه بدنسازی قرمزها و به‌خصوص مصدومیت‌های پرشمار بازیکنان این تیم وجود داشت. در نتیجه رحیم‌پور شغلش را از دست داد و به تیم هوادار پیوست. او حالا در دفاع از عملکرد خودش می‌گوید: «نتایج برانکو را با یحیی مقایسه کنید، صد درصد نتایج یحیی بهتر بوده، پس می‌توانیم نتیجه بگیریم این کادر قوی‌تر بوده است!» بله خب؛ همان داستان معروفی است که هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است. اجازه بدهید ما در مورد مقایسه عملکرد این دو مربی چیزی نگوییم اما یادتان باشد برانکو تیمی را تبدیل به قهرمان مطلق ایران کرد که همه‌‌چیزش را از دست داده بود.

اینها می‌خواستند زیدان را بیاورند
اردوی تیم ملی امید کشورمان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی آغاز شده است که جان لامرز، دستیار هلندی مهدی مهدوی‌کیا به‌دلیل عدم‌دریافت مطالباتش قهر کرده و رفته و در این اردو حاضر نخواهد بود. گویا آقای لامرز ماهی تقریبا 6هزار یورو قرارداد دارد که فقط 3ماه از دستمزدش پرداخت شده است. ماهی 6هزار یورو، در سال می‌شود 72هزار یورو، بعد دوستان همین پول را هم نداشتند بدهند. مربی هلندی رفت و احتمالا به فیفا شکایت خواهد کرد. کاری نداریم چقدر زشت است که شما همین پول ناچیز را هم نداشته باشید بدهید، اما بخش بامزه داستان اینجاست که عده‌ای از این فدراسیون انتظار داشتند زین‌الدین زیدان را برای هدایت تیم ملی بزرگسالان بیاورد. منتظر باشید؛ حتما می‌آورند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید