• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 26 تیر 1401
کد مطلب : 166100
+
-

خبر های ورزشی/کیلیان بالاخره از مسی و رونالدو جلو زد

خبر های ورزشی/کیلیان بالاخره از مسی و رونالدو جلو زد

برای نخستین‌بار امتیاز یک‌بازیکن از مسی و رونالدو در بازی فیفا بالاتر رفت. کیلیان امباپه در نسخه 2023 بازی فیفا با امتیاز ۹۲، برترین بازیکن این نسخه لقب گرفت. به این ترتیب پس از ۱۴‌سال، امتیاز یک بازیکن در فیفا از کریس رونالدو یا لیونل مسی بالاتر خواهد بود. درحالی‌که گمانه‌زنی‌‌ها حا‌کی از حضور کیلیان امباپه روی کاور بازی FIFA23(آخرین نسخه بازی با این نام) است، به جز او عکس سم کر، ستاره استرالیایی تیم زنان چلسی نیز روی کاور بازی قرار گرفته تا برای نخستین‌بار در تاریخ بازی فیفا، تصویر یک زن روی کاور نقش ببندد.

درخواست روسیه رد شد
روس‌ها که به‌خاطر تهاجم به اوکراین از همه مسابقات بین‌المللی ورزشی محروم شده‌اند، قصد دارند رقابت‌های ورزشی را با حضور هم‌پیمانان خود برگزار کنند. آخرین امید روسیه برای حضور در یک تورنمنت ورزشی با رد فرجام‌خواهی این کشور توسط دادگاه حکمیت ورزش (CAS) از بین رفت. به این ترتیب زنیت که قهرمانی در لیگ روسیه را جشن گرفته بود، امکان حضور در لیگ قهرمانان را نخواهد داشت و سوچی نیز از حضور در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها محروم خواهد بود. پیش از این تیم ملی مردان روسیه از حضور در مرحله پلی‌آف جام‌جهانی و تیم بانوان نیز از یورو کنار گذاشته شده بودند.

یک تمدید ریاضی
ریاض محرز یکی از بازیکنانی بود که سال پایانی قراردادش را در باشگاه منچسترسیتی سپری می‌کرد و برخی باشگاه‌ها منتظر بودند با او در نقل‌وانتقالات زمستانی به مذاکره بنشینند. با این‌حال، این وینگر الجزایری قراردادش را با باشگاه انگلیسی تمدید کرد تا باشگاه‌هایی مثل رئال‌مادرید ناامید شده باشند. قرارداد ریاض محرز تا سال‌۲۰۲۵ تمدید شد. او سال‌۲۰۱۸ از لسترسیتی به سیتیزن‌ها پیوسته و در ۱۸۹‌بازی، ۶۳‌گل و ۴۵‌پاس گل را به ثبت رسانده است.

فابرگاس دسته دومی شد
فابرگاس که هنوز از ادامه فوتبال دست نکشیده و خودش را بازنشسته نکرده، پس از فسخ توافقی قراردادش با موناکو از یک تیم دسته‌دومی در ایتالیا سردرآورد. ستاره سابق بارسلونا پس از عدم‌دریافت پیشنهادی قابل‌توجه از تیم‌های بزرگ اروپا، راهی ایتالیا شده است تا در لیگ دسته دوم این کشور بازی کند. او برای پیوستن به تیم کومو در سری‌ب با این باشگاه به توافق دست یافته. اسکای اسپرت ایتالیا مدعی شده که این تصمیم فابرگاس می‌تواند فرصتی را برای او فراهم کند که پس از بازنشستگی، دوران مربیگری را در همین باشگاه آغاز کند. پیش از این هم شایعاتی مبنی بر تماس باشگاه لچه - تیمی که به‌تازگی به سری A صعود کرده است - با فابرگاس شنیده می‌شد اما ظاهرا بازیکن اسپانیایی تیمی که فصل گذشته در سری B سیزدهم شد را ترجیح داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید