17
چهار شنبه 25 خرداد 1401
شماره 8520
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امیدوارم از پرسپولیس به اروپا بروم

محمدمهدی احمدی، مدافع-هافبک جوانی که تازه به پرسپولیس پیوسته از علی کریمی به‌عنوان الگوی فوتبالی‌اش یاد می‌کند
گفت و گو
باشگاه پرسپولیس چند روز پیش از یک خرید جدید رونمایی کرد؛ محمدمهدی احمدی وینگر نفت مسجدسلیمان. این بازیکن فصل گذشته جزو نفرات تأثیرگذار تیمش بود و حتی با تیم المپیک هم در بازی‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد.
ویژه
13روز از پایان لیگ برتر ایران گذشته و سایت متریکا طی سلسله مطالبی در حال معرفی تیم منتخب فصل گذشته است.
شاید کمی خود‌متمایزپنداری باشد ولی ما، نسل خوش‌شانسی از هواداران ورزش در تاریخ هستیم.
مشکلات تیم ملی یکی، دو تا نیست. در بازی دوستانه با الجزایر یکی از معضلاتی که خیلی به چشم آمد تزلزل در ساختار دفاعی بود.
علیرضا کریمی دارنده 2مدال برنز و یک نقره رقابت‌های جهانی و همچنین کشتی‌‌گیر طلایی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا2018 در رقابت‌های لیگ کشتی از ناحیه ACL زانو دچار مصدومیت شد و قبل از المپیک2020 تحت عمل جراحی قرار گرفت.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جام ‌جهانی- افتتاحیه

شوخی کی‌روشی

بحث بازگشت کی‌روش به تیم ملی داغ شده اما آیا فضای فعلی فوتبال ایران با یک فدراسیون بی‌رئیس و بی‌امکانات، آمادگی حضور این مربی را دارد؟
تیتر یک
واکنش‌ها به شکست در مقابل الجزایر در یک مسابقه تدارکاتی، آنقدر اغراق‌شده به نظر می‌رسند که انگار دنیا برای تیم ملی با این باخت به آخر رسیده و تیم ملی دیگر شانسی برای حضور در جام جهانی ندارد.
برندگان و بازندگان بازگشت کی‌روش

برندگان و بازندگان بازگشت کی‌روش

بررسی یک شایعه داغ؛ حضور دوباره کارلوس در ایران، به سود و زیان کدام بازیکنان است؟
نمایش بد تیم ملی کشورمان برابر الجزایر که به شکست 2 بر یک انجامید، با واکنش‌های منفی بسیار زیادی مواجه شده است؛ آنقدر عظیم و شگفت‌انگیز که دراگان اسکوچیچ هم به حرف آمده و گفته: «این میزان انتقاد منصفانه نیست.» به‌طور همزمان شایعه بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران برای جلوگیری از آبروریزی احتمالی سر زبان‌ها افتاده است.
جایگاه لرزان بزرگان
جایگاه لرزان بزرگان
سانتوس و دشان با آن همه افتخار وضعیت خوبی روی نیمکت پرتغال و فرانسه ندارند
در شماره‌های اخیر از برگزاری بدموقع رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا گفته بودیم. حرف تازه‌ای نیست جز آنکه تیم‌های بزرگ به روند بدشان در وقت اضافه ماراتن فوتبالی این فصل ادامه دادند.
فرهاد مجیدی که انگار کارهای جدایی‌اش از استقلال را خیلی پیش از اینها انجام داده بود، در نقل‌وانتقالات هم سریع‌تر از باشگاه سابقش وارد عمل شد.

منهای فوتبال/ حذف صابر

مسابقات ایران در هفته دوم لیگ جهانی در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران با 2 تغییر اجباری به صوفیه می‌رود.

تغییرات رسمی در قوانین فوتبال

سوژه روز
هنوز فوتبال به‌طور رسمی به فوتسال تبدیل نشده و قرار است از یک‌سال دیگر در لیگ دسته دوم هلند تغییراتی در زمان و قوانین این رشته ورزشی اعمال شود و تغییرات مورد آزمایش قرار گیرد.

جدول 8520

جدول 8520
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
انتخاب غیرمنتظره دراگان اسکوچیچ برای بازی دوستانه با الجزایر، استفاده از امیر عابدزاده درون دروازه بود. عابدزاده در مسابقات انتخابی جام‌جهانی، در مقطعی به ترکیب اصلی راه یافت، اما با اشتباه بدی که در بازی با کره‌جنوبی مرتکب شد، جای خودش را به علیرضا بیرانوند داد.
بازار نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا همچنان داغ است و از امروز با پایان‌یافتن فیفادی، داغ‌تر هم می‌شود. مارسلو با 25جام پس از 16سال از رئال مادرید جدا شد اما گفت نمی‌خواهد خداحافظی کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.