02
چهار شنبه 25 خرداد 1401
شماره 8520
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره تعاملات با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با توجه به بیانیه شورای حکام علیه ایران، گفت.
وزیر امورخارجه در نشست‎خبری مشترک با همتای پاکستانی خود با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه از میز مذاکره فاصله نگرفته است، گفت.
در شرایط فعلی جنگ سختی برقرار نیست و دشمنان جرأت نمی‌کنند نگاه چپ به ایران داشته باشند.
دولت
نزدیک به 10ماه پس از تشکیل کابینه سیزدهم، فرمان هدایت دولت در یکی از محوری‌ترین وزارتخانه‌های دولت سیدابراهیم رئیسی دستخوش تغییر شد.
بهادری‌جهرمی در پاسخ به همشهری درباره موانع اجرای قانون انتشار فیش‌های حقوقی

شرکت‌های دولتی شفاف‌سازی نمی‌کنند

گزارش
تکلیف قانونی برای انتشار فیش حقوقی مدیران و مقامات در انتظار همکاری 30درصد دستگاه‌های بی‌توجه به این قانون است. براساس قانون برنامه ششم توسعه و برنامه بودجه1401، فیش حقوقی کارکنان بخش دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی باید برای پایان دادن به پدیده حقوق‌های نجومی برای عموم مردم منتشر شود.

پشت‌پرده اظهارات غیردیپلماتیک وزیر خارجه عراق

فواد حسین، وزیر امورخارجه عراق، در روزهای اخیر در گفت‎وگو با یک شبکه مصری اظهارات غیردوستانه‎ای درباره ایران مطرح و ادعا کرد جمهوری‎اسلامی در امور داخلی این کشور دخالت می‎کند؛ ادعایی که خالی از حقیقت بودن آن با توجه به حمایت‎های ایران از دولت‎های این کشور، به‎ویژه در 2دهه اخیر، به‎وضوح قابل مشاهده است.
اقدام متقابل؛ راه دفاع از حقوق کشور
با اقدام‎ مقتدرانه ایران، حکم بازگرداندن محموله نفتی متوقف شده در یونان به ایران صادر شده‎ است
آخرین خبرها از توقیف کشتی ایرانی از سوی یونان، حکایت از آن دارد که با اقدام‎های سریع و مقتدرانه جمهوری‎اسلامی، حکم بازگرداندن محموله به صاحب اصلی آن، یعنی ایران صادر شده‎است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
اصلاحیه