17
سه شنبه 17 خرداد 1401
شماره 8513
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مردی که پرسپولیس را دو‌نصف کرد

بزرگ‌ترین ضربه محمدحسن انصاری‌فرد به پرسپولیس؛ بزرگ‌تر از همه دردسرهای مالی و قراردادهای بد و کت‌وشلوار و پیراهن و جوراب
یادداشت
این روزها هواداران پرسپولیس فضایی را تجربه می‌کنند که سال‌ها با آن بیگانه شده بودند؛ دو‌دستگی. این اختلاف‌نظر عمیق، تا به حال بارها در تاریخ پرسپولیس تکرار شده و هر نوبت هم لطمات زیادی به این تیم زده است.
ویژه
علیرضا بیرانوند از خیلی وقت پیش قراردادش را با پرسپولیس بسته بود اما خبرش را اعلام نمی‌کردند.
همانطور که می‌دانید تکلیف آخرین تیم گروه B جام‌جهانی قطر هم مشخص شد و ولز توانست با برتری یک بر صفر مقابل اوکراین با ایران، آمریکا و انگلیس همگروه شود.
برگزاری کلاس مربیگری سطح2 بین‌المللی در ارومیه از چند جهت جالب توجه بود. اول اینکه سعید معروف با تبصره و نامه فدراسیون وارد این کلاس شد.
بعد از جدایی فرهاد مجیدی، ماجرای انتخاب سرمربی جدید استقلال همچنان ادامه دارد و ظاهرا مدیران استقلال هنوز با جواد نکونام به توافق رسمی نرسیده‌اند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
قهرمانی زیر 23 سال آسیا

نفرات جهانی انتخاب نشده اند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن ابراز رضایت از عملکرد ستاره‌های آزادکار ایران در تورنمنت قزاقستان می‌گوید: می‌خواستیم بعد از 8ماه غیبت به شرایط مسابقه برگردند
پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از المپیک توکیو هدایت تیم ملی را در دست گرفت و در نخستین گام توانست آزادکاران را در مسابقات قهرمانی جهان با 3مدال طلا به سکوی سوم دنیا برساند.
پایان باشکوه نادال؟

پایان باشکوه نادال؟

رافائل نادال، بعد از قهرمانی تاریخی در اوپن فرانسه، به‌احتمال کنار کشیدن از دنیای تنیس اشاره کرده و گفته است سلامتی برایش از جام و قهرمانی مهم‌تر است
نادال با قهرمانی در اوپن فرانسه نه‌تنها نام خود را در پاریس جاودانه کرد بلکه جایگاهش را به‌عنوان بهترین تنیسور تاریخ هم تثبیت کرد.
پورعلی‌گنجی بست، سروش هم می‌آید
پورعلی‌گنجی بست، سروش هم می‌آید
یحیی گل‌محمدی در حال بستن تیمی پرستاره برای سرخپوشان است تیمی که البته میانگین سنی بالایی خواهد داشت
پرسپولیس بعد از جذب علیرضا بیرانوند، ظهر دیروز از دومین خرید رسمی‌اش در فصل نقل‌وانتقالات رونمایی کرد و با مرتضی پورعلی‌گنجی قرارداد بست.
مسی و رونالدو فرصت سر خاراندن به مخاطبان خود نمی‌دهند. تا از یکی از رکوردزنی‌های آنها فارغ می‌شوید، درجا باید درگیر درخشش و رکوردی دیگر از سوی این 2‌ابرستاره باشید.

ایران-الجزایر ؛ قرارداد امضا شد

خبر آخر
برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر در روز 22خردادماه قطعی شد.

آماربازی

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال با حضور 4بازیکن از گل‌گهر سیرجان و 2بازیکن از آلومینیوم اراک تشکیل شد تا این دو تیم صنعتی بیشترین سهم را در بین منتخبان هفته پایانی داشته باشند.

جدول 8513

جدول 8513
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم‌ملی نوجوانان دختر والیبال ایران در نخستین‌ بازی‌ خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا، برای رقبایش خط و نشان کشید و تیم استرالیا را در 3ست متوالی از پیش رو برداشت.
تیم ملی امید کشورمان استارت بسیار ناامیدکننده‌ای در مسابقات جام ملت‌های آسیا داشت. ما در بازی اول با قطر با یک گل دیرهنگام از شکست گریختیم و این در حالی است که قطر در مسابقه دومش برابر ازبکستان میزبان با 6 گل در هم کوبیده شد!
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.