• سه شنبه 17 خرداد 1401
  • الثُّلاثَاء 7 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 07

آغاز برخورد با ساختمان‌های نا‌ایمن

دادستان تهران اعلام کرده یک بیمارستان و یک ساختمان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی به درخواست آتش‌نشانی تعطیل می‌شوند
براساس اعلام دادستان تهران، ناایمن‌ترین بیمارستان کشور در تهران قرار دارد. به‌گفته علی صالحی، اخطار پلمب و تعطیلی آن به همراه یکی دیگر از ساختمان‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی به درخواست سازمان آتش‌نشانی صادر شده است.

میوه ارزان برای متروسواران

همانطور که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیش از این خبر داده بود، در 29ایستگاه منتخب مترو، 31فضا در داخل ایستگاه‌ها برای راه‌اندازی غرفه‌های عرضه محصولات میادین میوه و تره‌بار مستقر شده و در اختیار سازمان میادین و میوه و تره‌بار قرار گرفته است.

مثلث توصیه‌های رهبر انقلاب

یک ایرادی میان امثال ماست که معیارمان برای توجه به توصیه‌های رهبری تنها آخرین سخنرانی ایشان است؛ گویی با هر سخنرانی ضرورت و اهمیت موارد قبلی کمتر می‌شود.

شاهکارهای تمدن غرب

شاید هیچ حادثه مهمی در تاریخ هزاره گذشته، همچون آغاز استعمارگری غرب، جهان را متأثر از خود نکرده است.

فصل تازه فارابی

مهم‌ترین نهاد ‌حمایتگر سینمای ایران سیاست‌هایش را تغییر می‌دهد
«موفقیت بنیاد فارابی روزی است که دیگر نیازی به فعالیتش نباشد.» از این جمله مشهور بنیانگذار و نخستین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نزدیک به ۴۰سال می‌گذرد. او زمانی این حرف را زد که فارابی تازه تأسیس شده بود و هدف از ایجاد آن هم فضایی برای رشد سینمای فرهنگی بود.

نزول تورم تولید برای سومین فصل پیاپی

نرخ تورم تولید در پایان سال گذشته به 54.3واحد درصد رسیده که بالاترین نرخ تورم در 6سال اخیر به‌شمار می‌رود. با این حال در 3فصل منتهی به پایان سال1400 شاخص قیمت تولیدکننده در ایران روندی نزولی داشته و دولت امیدوار است با سیاست‌های حمایتی خود فشار هزینه را بر بنگاه‌های تولیدی در بخش‌های مختلف کاهش دهد.

بازی نفتی بایدن در زمین عربستان

قیمت جهانی نفت دائما در حال افزایش است. روز دوشنبه پس از آنکه عربستان سعودی قیمت فروش نفت خام خود به آسیا برای تحویل در ماه جولای را افزایش داد، قیمت جهانی هر بشکه نفت به بیش از 120دلار رسید.

پیام تسلیت درپی درگذشت یار دیرین امام

رهبرمعظم انقلاب در پیامی درگذشت مبارز قدیمی و یار دیرین امام بزرگوار حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی را تسلیت گفتند.

کدام مناطق تهران بیشترین و کمترین زباله را تولید می کنند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

ایمن‌سازی 1435هوتگ در سیستان و بلوچستان

دستور برخورد با تخریب‌کنندگان