17
یکشنبه 8 خرداد 1401
شماره 8507
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دورزدن همه قانون‌ها

چرا هیچ دری به روی قطری‌ها بسته نیست؟
یادداشت
برای قطر هیچ کاری در فوتبال نشد ندارد. امیر قطر برای تماشای دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا بین تیمی که پاری‌سن‌ژرمن را حذف کرد، یعنی رئال مادرید و لیورپول در پاریس حضور داشت و همزمان زین‌الدین زیدان هم برای تماشای فینال تنیس رولان گاروس و فینال لیگ قهرمانان به پاریس سفر کرده بود.
ویژه
امسال بحث‌های زیادی در مورد بازیکنان خارجی و ناکارآمد پرسپولیس شده که خب با توجه به سطح فنی آنها چیز عجیب و غریبی هم نبوده است.
تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی جام بولات تولیخانوف، بامداد نهم خرداد راهی قزاقستان خواهد شد.
یکی از شایعات پرتکرار این روزها در اطراف باشگاه پرسپولیس، به‌احتمال جدایی مهدی عبدی از جمع سرخپوشان مربوط می‌شود.
میلاد عبادی‌پور برخلاف همه کسانی که تردید دارند تیم ملی والیبال بتواند در لیگ ملت‌ها عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد، امیدوار است.
جدول گلزنان
لیگ برتر ایران - هفته 29

سلام سن‌سیروس

با صعود ملوان، یکی از نمادهای لیگ ایران به سطح اول بازگشت دوری 6ساله قوهای سفید، دریا را از جغرافیای لیگ برتر حذف کرده بود
تیتر یک
بازگشت ملوان به لیگ برتر فوتبال را باید بهترین خبر ورزشی این هفته دانست. قوی سپید خزر با توجه به قدمت و اصالتش همواره نقش زیادی در جذاب‌تر‌شدن لیگ ایران داشت و با سقوط این تیم لیگ برتر چند‌سالی از این جذابیت مضاعف بی‌بهره مانده بود.
اسطوره ستاره‌شناس

اسطوره ستاره‌شناس

در کارنامه امیرحسین حسین‌زاده هم حضور زیرنظر علی دایی به چشم می‌خورد
این روزها امیرحسین حسین‌زاده با درخشش در استقلال نگاه‌ها را به‌سمت خودش جلب کرده است.
نُقلِ انتقالات
نُقلِ انتقالات
با پایان یافتن فصل فوتبالی، همه حواس‌ها به اخبار نقل‌وانتقالاتی است
تابستان امسال می‌توانستیم در حالت عادی یک جام جهانی ببینیم و حسابی سرگرم شویم اما به‌خاطر اهدای میزبانی به قطر نمی‌شد در فصل گرما این مسابقات را برگزار کرد.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از عجیب‌ترین دوران تاریخش را پشت سر می‌گذارد و در شرایطی که نیاز ضروری به برگزاری مسابقات دوستانه داریم، هنوز انجام هیچ دیداری قطعی نشده است.

3بازی و هزار علامت سؤال

سوژه روز
لیگ برتر فوتبال ایران امشب پیگیری می‌شود و 3بازی عقب‌افتاده از هفته بیست‌ونهم در شهرهای اهواز و تهران انجام خواهد شد.

پشت خط زن/خداحافظی کاپیتان در ارومیه

هیأت والیبال آذربایجان‌غربی با مشورت بزرگان والیبال این شهر درنظر دارد یک‌بازی خداحافظی باشکوه برای سعید معروف برگزار کند.

جدول 8507

جدول 8507
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شکست مقابل سپاهان، آمار خوب پرسپولیس در بازی‌های خانگی را خراب کرد و این تیم را حتی در این بخش هم زیر دست استقلال قرار داد. استقلال در بازی‌های خارج از خانه برتری مطلقی بر سایر رقبا دارد اما در جدول بازی‌های خانگی تا قبل از این هفته‌های آخر زیر دست پرسپولیس قرار داشت.
حضور همزمان علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی در پرسپولیس، باعث خوشحالی هواداران این تیم شده است. سرخ‌ها امسال حسابی از دست مشکلات دفاعی اذیت شدند و حالا امیدوارند این خریدها به بهبود اوضاع کمک کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.