• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
یکشنبه 8 خرداد 1401
کد مطلب : 161865
+
-

نکته بازی/ حداقل به‌خاطر کنعانی!

تیم ملی فوتبال ایران یکی از عجیب‌ترین دوران تاریخش را پشت سر می‌گذارد و در شرایطی که نیاز ضروری به برگزاری مسابقات دوستانه داریم، هنوز انجام هیچ دیداری قطعی نشده است. 2بازی فیکس شده با اکوادور و کانادا هم به دلایل مختلف هوا شد تا دست اسکوچیچ در پوست گردو بماند. طبیعتا همه نگران تیم ملی هستیم و شرایط واقعا ترسناک است. حالا اگر کسی در فدراسیون دغدغه تیم ملی را ندارد، لااقل برای سپری شدن محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان هم که شده دست بجنبانید و 2 تا بازی دوستانه ردیف کنید! این بنده‌خدا بعد از آن ماجراهای اتوبوس و اینها، اول 2 بازی محروم شد و بعد که دیدند برای مسابقه با کره‌جنوبی لازمش داریم، گفتند حق حضور در 2 بازی دوستانه را ندارد، اما الان بازی دوستانه هم پیدا نمی‌شود!

خوب شد قلعه‌نویی نیست
یکی از شانس‌های بزرگی که جامعه فوتبال آورده، این است که در برهه کنونی هدایت تیم ملی برعهده امیر قلعه‌نویی نیست. امیرخان یک دوره سرمربی تیم ملی بوده و 200هزار بار در مورد دشواری‌های کارش مصاحبه کرده؛ اینکه فدراسیون در آن زمان تعلیق بود یا اینکه با کره‌جنوبی مساوی کرد و بدون باخت از سمتش برکنار شد. امیرخان آنقدر این حرف‌ها را زده که همه از حفظ شده‌اند. حالا فکر کنید او جای اسکوچیچ بود؛ مگر ول می‌کرد؟ در آن صورت باید تا سال‌ها جملاتی مثل این را می‌شنیدیم: ویلموتس تیم را نابود کرده بود، ما آمدیم سریع‌ترین صعود تاریخ را رقم زدیم. همه علیه ما بودند. فدراسیون رئیس نداشت. بازی با اکوادور لغو شد، بازی با کانادا رفت روی هوا و... خلاصه شانس آوردیم!

رامین رضاییان رفتنی است؟
با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل، شایعات نقل‌وانتقالاتی حسابی بالا گرفته است. این وسط پرسپولیس هم که همیشه سوژه جذابی بوده، این بار کارش را خیلی طوفانی شروع کرده و به سرعت چند بازیکن گرفته است. قرمزها توافقاتی هم با سایر نفرات داشته‌اند که گفته می‌شود یکی از آنها دانیال اسماعیلی‌فر است. این مدافع راست که سال‌ها در بازار شایعات به پرسپولیس و استقلال می‌پیوست، حالا بازیکن آزاد شده و گفته می‌شود احتمالا پیراهن سرخ را به تن خواهد کرد. در این صورت ممکن است شاهد خداحافظی رامین رضاییان با پرسپولیس باشیم؛ ستاره‌ای که بین 2 نیم‌فصل با سر و صدای زیاد به این تیم بازگشت، اما شاید قراردادش تمدید نشود. رضاییان البته عملکرد بدی در پرسپولیس نداشت، اما طلسم جام نگرفتنش کار دست تیم داد و نوار قهرمانی‌های پرسپولیس پاره شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید