17
پنج شنبه 29 اردیبهشت 1401
شماره 8500
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جشن در صدر جنگ در قعر

جنگ قهرمانی در لیگ برتر به پایان رسیده اما جنگ نایب‌قهرمانی، جنگ بقا و رقابت برای چهارم‌شدن ادامه دارد. امشب در هفته28 تراکتور و پرسپولیس مهم‌ترین بازی را برگزار می‌کنند
لیگ برتر فوتبال ایران امشب پیگیری می‌شود و هفته بیست‌وهشتم این رقابت‌ها با انجام 7بازی به پایان می‌رسد.
ویژه
طلسم گل‌نزدن تیم‌پیکان بالاخره در‌هفته بیست‌وهفتم شکسته شد و این تیم بعد از 622دقیقه به گل رسید.
هروویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلال یکی از چندین بازیکن خارجی است که در سال‌های اخیر به‌دلیل اختلاف‌های مالی و عدم‌پرداخت دستمزد، لیگ ایران را ترک کرده‌اند.
بحث کامیابی یا ناکامی نیست. حتی اگر پرسپولیس امسال قهرمانی‌هایش در لیگ برتر را تکرار هم کرده بود، باز نمی‌شد از کنار بعضی مسائل عبور کرد.
در فاصله 8‌روز مانده تا فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید آخرین دیدار خود را در لالیگا برگزار می‌کند تا نسبت به لیورپول که یکشنبه آینده در لیگ برتر بازی دارد، 2روز بیشتر استراحت کند.
لیگ برتر ایران - هفته 28
جدول گلزنان

صعود به اورست یعنی طلای المپیک

افسانه حسام‌فرد که در سکوت خبری به بالاترین نقطه جهان رسید، می‌گوید یک‌میلیارد تومان برای این صعود هزینه کرده است بدون اینکه فدراسیون یا وزارت ورزش حمایتش کنند
نوشته: «دیوانگی پوشیدن لباس سیمرغ است، چیزی که تو دیگر مجبور نیستی رفتارت را توجیه کنی.» دیوانگی؟ شاید دیوانگی باشد که یک‌میلیارد تومان از جیب هزینه کنی، یک ماه روی برف و یخ بالا و پایین کنی تا به قله برسی، به اورست، به بام جهان، به ارتفاع 8هزار و 848متری. در بالاترین نقطه باشی ولی تا خودت فریاد نزنی، دیده نشوی.
هنوز چیزی تمام نشده

هنوز چیزی تمام نشده

برخی رسانه‌ها از قطعی شدن انتقال بیرانوند به پرسپولیس خبر داده‌اند اما مبلغ رضایتنامه او مانع بزرگی بر سر راه این انتقال است
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره‌یک تیم ملی، چند روز پیش به‌صورت رسمی از بواویشتا جدا شد و حالا درحالی‌که فصل نقل و انتقالات آغاز نشده، تبدیل به یکی از مهم‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها شده است.
یکشنبه سرنوشت
یکشنبه سرنوشت
همه سناریوهای احتمالی برای تعیین قهرمان لیگ برتر
با پیروزی 2بر یک لیورپول بر ساوتهمپتون، جنگ قهرمانی در لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شد. کلوپ که با 9تغییر تیمش را به میدان فرستاده بود، توانست امیدهای قهرمانی را حفظ کند.
پرسپولیس امروز در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که این بازی می‌توانست در فضایی بسیار جذاب‌تر دنبال شود. تیم تبریزی امسال برخلاف فصول گذشته چندان قدرتمند نبود. آنها نه‌تنها در کورس قهرمانی قرار نداشتند بلکه تا همین اواخر برای بقا در لیگ می‌جنگیدند.

منهای فوتبال/تاراز- پیکان، سانتوری- شهداب

منهای فوتبال
تاراز قزاقستان و سانتوری سانبرد ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی والیبال جام باشگاه‌های آسیا صعود کردند و امروز برای صعود به فینال باید از سد پیکان و شهداب بگذرند.

جدول‌اعداد | 4209

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8500

جدول 8500
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ساکت الهامی که اخیرا بعد از قهرمان کردن نساجی در جام حذفی از این تیم اخراج شده، در گفت‌وگوی کوتاهش با برنامه فوتبال برتر احساساتی شد و اشک ریخت.
برای اینکه تعداد بازی‌های تیم‌ها در جدول لیگ برتر در عدد37برابر شود، امشب 3‌بازی در انگلیس برگزار می‌شود که خیلی هم کم‌اهمیت نیستند؛ اورتون- کریستال‌پالاس، استون ویلا- برنلی و چلسی- لسترسیتی.
تقابل استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، بیش از هر چیز دیگری تحت‌تأثیر رویارویی 2 دوست و همبازی قدیمی است؛ فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی. شاید اگر قهرمانی استقلال هنوز قطعی نشده بود یا شاید اگر تیم اراکی به امتیازات این مسابقه نیاز داشت، مسائل دیگری اولویت می‌یافت و رفاقت زیر سایه حساسیت رنگ می‌باخت،