• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 29 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 161107
+
-

اشک‌ها و لبخندها در برنابئو

فردا رئال مادرید برای قهرمانی 35 لالیگا جشن و برای جدایی بعضی‌ها عزا می‌گیرد

اشک‌ها و لبخندها در برنابئو

در فاصله 8‌روز مانده تا فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید آخرین دیدار خود را در لالیگا برگزار می‌کند تا نسبت به لیورپول که یکشنبه آینده در لیگ برتر بازی دارد، 2روز بیشتر استراحت کند. بازی‌های هفته پایانی لالیگا یکشنبه و به‌صورت همزمان برگزار می‌شود اما چون قهرمانی رئال و سهمیه لیگ اروپای رئال بتیس از پیش قطعی شده، این دو تیم فرداشب در سانتیاگو برنابئو با هم روبه‌رو می‌شوند. این جشن رسمی قهرمانی رئال در لالیگای این فصل است و احتمالا برنامه‌ای پرسوز و گداز برای جدایی مارسلو و شاید گرت بیل و ایسکو که نسبت به مارسلو همدلی کمتری به‌خود جلب می‌کنند.
  رئال امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رسما سی‌وپنجمین قهرمانی در لالیگا را جشن می‌گیرد. آنها 24بار هم نایب‌قهرمان شده‌اند. بارسا 26قهرمانی و 27نایب‌قهرمانی دارد.
  فعلا در مادرید همه حواس‌‌ها به فینال هفتم خرداد و همچنین تصمیم امباپه برای ماندن در پاریس یا آمدن به پایتخت اسپانیا معطوف است. امیر قطر و رئیس‌جمهور فرانسه در روزهای اخیر با امباپه تماس گرفته‌اند تا او را متقاعد به ماندن در پاری‌سن‌ژرمن کنند. رئال مادرید باید با 2 کشور ثروتمند بجنگد.
  رئال با یک‌امتیاز در این بازی به امتیازات اتلتیکو‌مادرید در فصل پیش می‌رسد که قهرمان شده بود. رئالی‌ها فصل پیش 2‌امتیاز از قهرمان کمتر جمع کرده بودند.
  برای چهارمین فصل پیاپی امتیازات تیم قهرمان لیگ به 90نمی‌رسد. اگر رئال فرداشب ببرد، بهترین عملکرد امتیازگیری را از فصل 18-2017 به این‌سو خواهد داشت.

آنچلوتی که در بازی با کادیس به بیشتر بازیکنان اصلی استراحت داده بود، حالا آنها را برای هماهنگ‌شدن بیشتر در ترکیب نیاز دارد. بنزما، مودریچ، وینیسیوس و کورتوا به ترکیب برمی‌‌گردند. بنزما 5روز استراحت کرده و در مرخصی بوده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید