17
دو شنبه 26 اردیبهشت 1401
شماره 8497
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چنین دست تطاول به خویشتن گشاده منم

یادداشت
نوار قهرمانی‌های پی‌در‌پی پرسپولیس سرانجام شکسته شد. قرار هم نبود که تا ابد پرسپولیس قهرمان لیگ شود و همین رکورد فعلی هم بعید است توسط تیمی شکسته شود.
ویژه
در جریان بازی شنبه‌شب استقلال و فولاد که برتری آبی‌ها حکم به قهرمانی آنها در فصل جاری داد، صالح حردانی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین شناخته شد و نقش بسیار مهمی در برتری استقلال مقابل تیم سابقش داشت.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8497
این هم عکس‌هایی به جا مانده از جشن استقلالی‌ها پس از برد فولاد در اهواز، بردی که با توجه به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان باعث شد تا تکلیف قهرمان این فصل روشن شود
بدیهی است که ردپای مربی هر تیمی در شکست‌ها و پیروزی‌ها دیده می‌شود، اما بعضی مواقع نقش مربی بسیار پررنگ‌تر از این حرف‌هاست.
شاید چند هفته پیش هیچ‌کس حتی تصورش را هم نمی‌کرد بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان تا این اندازه اهمیتش را از دست بدهد.

پسران کوه‌کن فرهاد

استقلال مجیدی چطور طلسم قهرمانی را شکست؟
برای اینکه لمس کنید قهرمانی استقلال چقدر سریع و زودتر از حد تصور رخ داد، فقط کافی است به یک نکته توجه کنید؛ اینکه یحیی گل‌محمدی همین 2 هفته پیش و بعد از آنکه فاصله سرخابی‌ها به 4 امتیاز کاهش یافت، گفته بود: «به نوعی لیگ تازه شروع شده است.»

مرد برنده

چلسی طبق معمول فینال‌ها باز هم شکست خورد تا کلوپ حالا تمام جام‌های ممکن با لیورپول را یک‌بار برده باشد
چلسی به روال هر 3‌فصل اخیر در فینال جام حذفی بازنده شد. آبی‌ها 2 بار قبلی به آرسنال و لستر باختند و جام را از دست دادند.
رئیس و معروف با هم می‌روند؟
رئیس و معروف با هم می‌روند؟
سعید معروف در حاشیه رقابت‌های باشگاه‌های آسیا رسماً اعلام کرد دیگر در ایران بازی نمی‌‌کند و خبری از بازگشت او به تیم ملی نیست
روز اول جام باشگاه‌های آسیا با 2پیروزی برای تیم‌های ایرانی و خبر رفتن 2چهره از والیبال همراه بود. پیکان و شهداب یزد در بازی‌های راحت نمایندگان عراق را شکست دادند و سعید معروف که برای پیکان بازی‌ می‌کند، علنی اعلام کرد که دیگر در ایران بازی نمی‌کند اما مهم‌تر از همه اینها شایعه‌ای بود که از وزارت ورزش به بیرون درز کرد.
فوتبال ایران
بعد از شکست پرسپولیس و رسیدن اختلاف صدرنشین‌ها به 9امتیاز، همه‌جا صحبت بر سر این بود که چرا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون هنوز تکلیف بازی رودرروی پرسپولیس و استقلال را به‌طور کامل روشن نکرده‌اند.

گل‌زن/آسترازنکا عامل نایب‌قهرمانی

شهرداری سیرجان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان در هفته هجدهم به مصاف نماینده البرز رفت و این تیم را در ورزشگاه انقلاب کرج 8بر یک شکست داد.

بوندس‌لیگا از روی آمار

بوندس‌لیگا در حالی به پایان رسید که تا آخرین لحظه سرنوشت بعضی تیم‌ها مشخص نبود.

دبل شماره148

پاری‌سن‌ژرمن با گلزنی مسی برای نخستین‌بار از زمانی که قهرمانی‌اش را در لیگ فرانسه قطعی کرده است، توانست به برتری برسد. پی‌اس‌جی با نتیجه 4 بر صفر مون‌پلیه را شکست داد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
حسین ماهینی شاید در دوران بازی دفاع راست فوق‌العاده‌ای نبود، اما همیشه بلاگر نکته‌سنجی بوده است! کاپیتان پیشین پرسپولیس یکی از نخستین نفراتی بود که به قهرمانی استقلال واکنش نشان داد.
نفت مسجدسلیمان با وجود برتری در جریان بازی و ثبت بالاترین امید گل این هفته، مقابل نساجی متوقف شد و حتی تا مرز شکست هم پیش رفت.
سری آ ایتالیا