• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 26 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160739
+
-

آماربازی

1/33
نفت مسجدسلیمان با وجود برتری در جریان بازی و ثبت بالاترین امید گل این هفته، مقابل نساجی متوقف شد و حتی تا مرز شکست هم پیش رفت. نفتی‌ها که برای ماندن در لیگ برتر، نیاز فراوانی به امتیازات بازی‌های باقیمانده دارند این هفته در میزبانی از نساجی 20شوت به سمت دروازه حریف زدند که 7شوت داخل چارچوب بود و حکایت از برتری بی‌چون‌وچرای تیم مسجدسلیمان داشت. امید گل نفتی‌ها در این بازی 1.33 بود که بالاترین امید گل ثبت‌شده در این هفته از نگاه متریکا بوده است. با وجود این نساجی تا دقایق پایانی از میزبانش پیش بود و درنهایت با گل امین اسدی در دقیقه92 از شکست گریخت.

1/03
سپاهان درحالی‌که امید گلش دقیقا 2برابر پرسپولیس بود دقیقا 2برابر حریفش گل زد تا لااقل در این مسابقه نسبت دقیقی بین ایجاد موقعیت و تعداد گل برقرار باشد. جالب است بدانید سپاهان در هر 4مسابقه این فصلش مقابل پرسپولیس و استقلال، امید گل بیشتری نسبت به حریف داشته اما فقط در همین یک مسابقه موفق به پیروزی شده است. این تیم در بازی‌های رفت امید گل بیشتری نسبت به سرخابی‌ها ایجاد کرد اما هر دو بازی را یک بر صفر باخت. 2هفته پیش هم نتیجه مساوی یک-یک در بازی سپاهان- استقلال در حالی رقم خورد که امید گل زردها تقریبا 3برابر حریف بود. این هفته اما درحالی‌که امید گل پرسپولیس0.51 و امید گل سپاهان 1.03 بود هر تیم 2برابر موقعیت‌هایش گل زد و بازی 2بریک شد.

0/35
و اما استقلال؛ تیم فرهاد مجیدی باز هم با خلق حداقل موقعیت‌های گل و حداکثر استفاده از این موقعیت‌ها به برتری رسید و قهرمانی‌اش را قطعی کرد. امید گل آبی‌ها در اهواز فقط 0.35 بود اما آنها دقیقا 6برابر بیشتر از این مقدار گل زدند تا پیروزی 2بریک را در ورزشگاه خانگی فولاد جشن بگیرند. امید گل میزبان در این بازی 1.01 بود اما تیمی که 3برابر حریفش موقعیت ایجاد کرده بود درنهایت با اختلاف یک گل بازی را باخت. استقلال که در هفته‌های گذشته به میانگین یک گل زده در هر بازی عادت کرده بود در این بازی 2گل از حریف پیش افتاد که این اتفاق بعد از 12هفته برای تیم مجیدی رخ می‌داد. استقلال آخرین‌بار 4ماه قبل در بازی با نفت مسجدسلیمان توانسته بود 2گل جلو بیفتد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید