12
دو شنبه 26 اردیبهشت 1401
شماره 8497
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

۲۰هزارو۲۳۴میلیارد تومان برای توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

حمل‌ونقل
توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در یک افق چهارساله نخستین اولویت شهرداری تهران در بحث حمل‌ونقل عمومی محسوب می‌شود. این موضوع در مجموع به تامین منابع مالی به ارزش ۲۰هزارو۲۳۴میلیارد تومان نیاز دارد.
ویژه
تاسیس سازمان گردشگری مصوبه شورای شهر را دارد و اخیرا در شورای اداری شهرداری تهران مطرح و مقرر شد تا نسبت به تهیه ساختار این سازمان اقدام شود.
سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از رشد 40درصدی تولید و پخش آسفالت نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیریت شهری فعلی تهران شبکه اتوبوسرانی را چگونه تحویل گرفت، در 200روز خدمت چه کار کرد و در 200روز بعدی برای تحول در این بخش چه برنامه‌ای دارد؟

بهار اتوبوس‌ها در پاییز فرامی‌رسد

گزارش
ترافیک تهران بسیار سنگین است. مسافران مترو و اتوبوس هم در ساعات صبحگاهی و عصرگاهی، با ازدحام جمعیت، روبه‌رو هستند و گاهی یکی دو قطار یا اتوبوس از جلوی رویشان رد می‌شود اما نمی‌توانند سوار شوند. متأسفانه سال‌ها کم توجهی به حمل‌ونقل عمومی ازجمله در بحث ناوگان اتوبوسرانی باعث شده تا این مد حمل‌ونقل عمومی در روزهای پس از پاندمی کرونا نتواند به نیازها و درخواست‌های شهروندان پاسخ خوب و مناسبی بدهد. اگرچه مدیران و پرسنل این دو شبکه انبوه‌بر ارزان و محبوب تمام تلاش‌شان را به‌کار گرفته‌اند تا مترو و اتوبوس از نفس نیفتند.