17
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
شماره 8490
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انگاپت و نیمیر مجانی بازی می‌کنند؟

ستاره‌های تیم ملی فرانسه و هلند در جام باشگاه‌های آسیا برای پیکان بازی می‌کنند. مدیرعامل این باشگاه مدعی است که هیچ هزینه‌ای برای جذب آنها نکرده است
منهای فوتبال
واکنش به حضور ستاره‌های والیبال جهان در تیم پیکان متفاوت است؛ بعضی‌ها به‌خاطر ریخت‌وپاش‌ها از مدیران این باشگاه انتقاد کرده‌اند و می‌گویند مگر قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا چقدر مهم است که پیکان هزینه‌های گزافی را متحمل شده‌ است.
ویژه
اگرچه در جدول کلی مسابقات پرسپولیس 4امتیاز از استقلال کمتر دارد و این تیم را تعقیب می‌کند، اما در یک بخش، این آبی‌ها هستند که از حریف دیرینه عقب افتاده‌اند و به‌دنبال پایین کشیدن پرسپولیس هستند.
کام‌بک رؤیایی اینترمیلان مقابل امپولی و تبدیل شکست 2بر صفر به پیروزی 4بر 2فشار را به میلان افزایش داد. حالا اینتر با یک‌بازی بیشتر، یک‌امتیاز بیش از میلان دارد.
یک نگاه به جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال زنان تفاوت تیم‌ها را نشان می‌دهد. خاتون بم تیم صدرنشین، در ۱۷بازی ۸۲گل به ثمر رسانده و ملی‌پوشان شهرکرد تیم قعرنشین جدول تا به امروز ۱۱۶گل دریافت کرده است.
کاهش فاصله به 4 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر، امیدهای پرسپولیس برای تکرار یک قهرمانی دیگر را افزایش داده است. ادبیات حاکم بر اردوگاه سرخ‌ها، بعد از بازی با پیکان به وضوح تغییر کرده است.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
سری آ ایتالیا

هم جام هم رکورد، با یک گل!

میانگین یک گل زده در هر بازی، عادت کلی استقلال در فصل جاری است. آبی‌ها فقط در یک مقطع کوتاه بیشتر از این مقدار گل زده‌اند
با تساوی استقلال مقابل سپاهان اصفهان، فرهاد مجیدی هفته بیست‌وپنجم را هم بدون شکست سپری کرد تا از رکورد شکست‌ناپذیری علی پروین در لیگ آزادگان هم عبور کرده باشد.
نایب‌قهرمان شاکی

نایب‌قهرمان شاکی

غائله گل‌گهر فقط یک خروجی قطعی دارد؛ تیم دوم جایگاه تیم اول را به رسمیت نخواهد شناخت
صد البته هیچ‌چیز عجیبی نیست که در فوتبال ایران تیم‌های بازنده به تیم برنده احترام نگذارند. فت و فراوان داشته‌ایم نمونه‌هایی که تیم به شکل کاملا «فوتبالی» باخته یا جام را از دست داده، اما حاضر نیست به حریف برنده احترام بگذارد.
مدال آسیا برای مسئولان مهم نیست
مدال آسیا برای مسئولان مهم نیست
امیرحسین فیروزپور که در 20سالگی قهرمان کشتی آسیا شده از استقبال مردم و بی‌مهری مسئولان می‌گوید
امیرحسین فیروزپور قهرمان جوانان جهان که هنوز در رده سنی جوانان و امیدها قرار دارد در مسابقات کشتی بزرگسالان آسیا در مغولستان توانست مقتدرانه قهرمان شود. فیروزپور در ۹۲کیلوگرم در حالی به مدال طلا رسید که به تازگی وارد سن 20سالگی شده است.
درحالی‌که دیشب بازیکنان بارسلونا برای رئال بتیس که به‌تازگی قهرمان لالیگا شده‌اند تونل افتخار زدند، اتلتیکو‌مادرید رسما اعلام کرده که در دربی مادرید که ساعت23:30 امشب برگزار می‌شود، برای رئالی‌ها که در بازی قبلی قهرمانی‌شان در لالیگا را قطعی کرده‌اند، تونل نخواهد زد.

آتش زیر خاکستر

حوالی سئول
با تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو به‌نظر می‌رسید اختلاف بین فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک به پایان خواهد رسید. اما واقعیت این است که اگر بازی‌های آسیایی یک‌سال به تعویق بیفتد باید منتظر چالش بزرگ‌تری بین فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک بود.

جهان/اعتراف پس از 13‌سال

تام هنینگ اوربو داور جنجالی بازی برگشت چلسی و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 09-2008، تصمیم گرفت پس از 13‌سال در مورد قضاوتش صحبت کند.

جدول 8490

جدول 8490
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
خبر عجیب این هفته هم شکایت رسمی باشگاه پیکان از داور بازی با پرسپولیس بود. چرا؟ چون می‌گویند قبل از گل اول پرسپولیس خطا شده و گل دوم این تیم هم در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است.
گادوین منشا با زدن یکی از زیباترین گل‌های هفته و کسب نمره 8.15بهترین بازیکن هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر شد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.