12
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
شماره 8490
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در جلسات مستمر و متعددی که با نمایندگان سازمان بورس و دستگاه‌های اجرایی داشتیم بر عمل به مرّ قانون مجلس یعنی واریز سودهای رسوب شده شرکت‌های بورس به‌حساب سهامداران تأکید شد که هم‌اکنون بخشی از این موضوع اجرایی شده است.
انواع رب گوجه فرنگی در شش‌ماه گذشته تا 37درصد رشد قیمت داشته است.
قیمت نوبرانه‌های بهاری با رسیدن به نیمه‌های اردیبهشت تا حدودی فروکش کرده اما هنوز قیمت بیشتر میوه‌ها در مغازه‌های سطح شهر بسیار بالاست.
خودرو
براساس تصمیم جدید وزارت صمت که روز گذشته به خودروسازان ابلاغ شد، فروش خودروهای صفرکیلومتر، از این پس در سامانه‌ای یکپارچه و به صورت متمرکز انجام خواهد شد.

خیز بانک مرکزی برای جذب دلار خانگی

بانک مرکزی همزمان با رشد قیمت دلار اعلام کرد؛ به سپرده‌های ارزی با منشأ اسکناس، در بانک‌ها سود نقدی ارزی پرداخت می‌شود
ارز
همزمان با رشد دوباره قیمت دلار، بانک مرکزی سیاست‌های تشویقی تازه‌ای را برای جذب سپرده‌های ارزی درپیش گرفت. نهاد ناظر بازار ارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به سپرده‌های ارزی با منشأ اسکناس در بانک‌ها، سود نقدی ارزی پرداخت می‌شود. در معاملات روز شنبه بازار آزاد ارز قیمت هر دلار آمریکا به 28هزار و 600تومان رسید.

بازارها/ توزیع ماکارونی به روال سابق بازگشت

منصور عالی‌پور، رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران گفت: بعد از تعیین‌تکلیف قیمت ماکارونی از سوی سازمان حمایت، توزیع ماکارونی مانند روال گذشته شد و اکنون ماکارونی به‌وفور در بازار هست و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
تالار شیشه‌ای
تالار شیشه‌ای