17
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
شماره 8483
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حواس پرسپولیس به احمد هست؟

پروژه تمدید قرارداد با سرلک در شرایطی است که شاید سرخ‌ها بتوانند هافبک سابق‌شان را برگردانند
چهره روز
هفته‌هاست که بحث تمدید یا عدم‌تمدید قرارداد میلاد سرلک در پرسپولیس مطرح شده؛ اوایل می‌گفتند او تصمیمش را برای جدایی گرفته، اما حالا اخبار مثبت بیشتری منتشر می‌شود و می‌گویند سرلک برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است.
ویژه
تیم بزرگ، حاشیه‌های بزرگ دارد و ما در فوتبال ایران این موضوع را در مورد پرسپولیس و استقلال یعنی 2 قطب سنتی فوتبال ایران به وضوح می‌بینیم.
جمعه شب تیم زنان بارسلونا در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ولفسبورگ را ۵بر یک شکست داد.
جدول 8483
پاری‌سن‌ژرمن با تساوی یک-یک مقابل لانس به دهمین قهرمانی تاریخ نیم‌قرن خود دست یافت تا از فصل آینده بتواند با یک‌ستاره روی پیراهن خود در مسابقات شرکت کند.

دومِ ایران، اولِ آسیا

تیم ملی کشتی آزاد ایران که در اغلب اوزان با نفرات دوم و سوم خود به مسابقات رفته بود با کسب 8مدال در 10وزن قاطعانه قهرمان آسیا شد
شب پایانی رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا یک شب طلایی برای تیم ملی ایران بود. شاگردان پژمان درستکار در روز پایانی توانستند در 4وزن به فینال برسند و نماینده 86کیلوگرم ایران نیز در دیدار رده‌بندی به مصاف رقیبش رفت.
توریست اشتباهی

توریست اشتباهی

اگر مهدی قائدی در سبک زندگی‌اش تجدید نظر نکند یک استعداد سوخته بزرگ خواهد بود
سرانجام سرمربی الاهلی امارات به زبان آمد و حرفی را که همه مدت‌هاست در مورد مهدی قائدی می‌زنند، صراحتا بیان کرد. مهدی علی که ریشه ایرانی هم دارد، هفته‌هاست قید قائدی را زده و او را حتی در فهرست 18نفره تیمش هم قرار نمی‌دهد.
10گانه تاریخی
10گانه تاریخی
بعدها مشخص می‌شود بایرن‌مونیخ چه دستاوردی در این 10‌سال داشته است
یک اتفاق تکراری در بوندس‌لیگا؛ بایرن مونیخ، دورتموند را برد و قهرمان لیگ شد. این دهمین قهرمانی پیاپی باواریایی‌ها در لیگ آلمان است؛ چیزی که در هیچ لیگ بزرگ دیگری سابقه نداشته است.
پیش‌بازی
فینال‌های لیگ برتر بسکتبال از امروز آغاز می‌شود. شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان مدعیان قهرمانی این فصل هستند و برای رسیدن به این عنوان باید 3بازی از 5بازی فینال را با پیروزی به پایان ببرند. قدمت حضور این 2تیم در لیگ برتر به یک اندازه است.

نکته بازی/ لبخند نزن، بازی بده

در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد اختلاف یحیی گل‌محمدی با جلال حسینی به گوش می‌رسید. پرسپولیس مشکلات شدید دفاعی دارد، اما در عین حال کاپیتان سرخپوشان به ندرت به بازی گرفته می‌شود.

آماربازی

تیم الهلال تا پایان هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها تیم منطقه غرب محسوب می‌شد که حداکثر امتیازات ممکن را به‌دست آورده بود.

CR100

بازی‌های سخت منچستریونایتد تمام نمی‌شود، بلکه از هفته‌ای به هفته‌ای دیگر منتقل می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس در وضعیتی نامتعارف و کم‌سابقه قرار گرفته است. قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر، حالا شانس اول قهرمانی نیست و رقیب سنتی را نزدیک‌تر به این جام می‌‎بیند. این شرایط، طبیعتا دشوار است و باعث شده انتقادات زیادی متوجه کادرفنی سرخ‌ها شود.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
لیگ قهرمانان آسیا