• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159117
+
-

نکته بازی/ لبخند نزن، بازی بده

در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد اختلاف یحیی گل‌محمدی با جلال حسینی به گوش می‌رسید. پرسپولیس مشکلات شدید دفاعی دارد، اما در عین حال کاپیتان سرخپوشان به ندرت به بازی گرفته می‌شود. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان عقیده دارند جلال حسینی حتی با وجود سن بالا و درصورت عدم‌آمادگی کافی هم از سایر مدافعان این تیم بهتر است! نوع برخورد یحیی با جلال در این زمینه، خیلی‌ها را یاد داستان‌های معروف این مربی با مهدی مهدوی‌کیا انداخت. با وجود این در یکی از تازه‌ترین جلسات تمرینی قرمزها، عکس دو نفره یحیی و جلال کنار هم منتشر شده است؛ دست در گردن هم و در حال خنده. خیلی هم عالی است، فقط هواداران امیدوارند این لبخند، به حضور دوباره حسینی در زمین بینجامد، وگرنه فایده چندانی ندارد.

ممنونیم استرا!
خدماتی که آندرا استراماچونی بعد از ترک ایران به فوتبال کشورمان داشته، از خدمات او هنگام حضور در ایران بیشتر بوده است. مخالفید؟ به همین لیگ قهرمانان آسیا نگاه کنید. مربی ایتالیایی کاری کرد که حداکثر نماینده‌های کشورمان شانس حضور در مرحله حذفی را پیدا کردند. فولاد که بعد از تساوی دور رفت، در بازی برگشت موفق به شکست الغرافه شد و صعودش به یک‌هشتم نهایی را قطعی کرد. الاهلی امارات هم که احمد نوراللهی و مهدی قائدی را در اختیار دارد، در 2 بازی رفت و برگشت 4 امتیاز از تیم قطری گرفت تا همچنان صاحب بخت صعود باقی بماند. می‌دانیم نمی‌شود، اما کاش سپاهان هم در همین گروه حاضر بود، چند امتیاز از تیم استراماچونی می‌گرفت و می‌رفت بالا. خلاصه که خیلی سخاوتمند هستند این مربی ایتالیایی!

آباد کردی پسر!
اگر قرار باشد بازیکنان محبوب اسکوچیچ را نام ببریم، حتما به اسم علی قلی‌زاده هم باید اشاره کنیم. این وینگر تکنیکی و سرعتی، در عمده مسابقات 2 سال اخیر تیم ملی در ترکیب اصلی قرار داشته است؛ موافقانی دارد و البته مخالفانی، با این همه مهم این است که اسکوچیچ به او معتقد است. در عین حال قلی‌زاده در تیم باشگاهی‌اش شرایط عجیبی دارد. او که هفته‌هاست در شارلروا نیمکت‌نشین شده، روز شنبه در یک تورنمنت فرعی یعنی مرحله پلی‌آف کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک (واقعا هضمش سخت است!) در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما نمایش چشمگیری نداشت و در دقیقه 69تعویض شد. خلاصه که علی قلی وضع خوبی در تیم بلژیکی ندارد و خودش هم گفته آخر فصل شارلروا را ترک می‌کند. امیدواریم شرایط او در تیم بعدی‌اش بهتر باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید