03
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
شماره 8483
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت که برای نخستین‌بار جعبه‌های ایمن ویژه جمع‌آوری پسماندهای خطرناک از طریق 455غرفه بین آرایشگاه‌ها، منازل و... توزیع می‌شود.
شهردار تهران دیروز در صحن پارلمان شهری گزارشی از انعقاد تفاهمنامه‌های صورت‌گرفته بین شهرداری و وزارتخانه‌ها، ارائه داد و پس از آن پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت که در گذشته شاهد گارد بسته‌ای بین شورا و شهرداری بودیم که گزارش امروز شهردار تهران نشان داد اکنون گارد بین شهرداری و شورای ششم باز شده است.
در جلسه شورای شهر تهران اعلام شد که «تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به کمتر از 1500 دستگاه رسیده است».
شهردار در شصتمین جلسه شورای شهر تشریح کرد

برنامه‌ جدید برای پایتخت

از ۱۲هزار معتادی که جمع‌آوری شده‌اند، بیش از ۷هزار نفر به کمپ ترک‌اعتیاد فرستاده شده‌اند
گزارش
تشکیل قرارگاه و امضای تفاهمنامه با دستگاه‌های مسئول، راهکار مدیریت شهری پایتخت برای همکاری با دیگر ارگان‌ها و کاهش مشکلات شهر است. تا‌کنون نیز اقداماتی از این دست انجام شده و به‌زودی قرارگاه جمعیت نیز تشکیل می‌شود تا امکان ارائه خدمات مرتبط با خانواده‌ فراهم شود. این سخنان شهردار تهران بود که در شصتمین جلسه شورا به ارائه گزارش پیرامون موضوعات مرتبط با مدیریت شهری پرداخت.

ساماندهی 7 هزار معتاد از سطح شهر

بیستمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر و به ریاست شهردار تهران برگزار شد. به‌گزارش پایگاه خبری شهر، در ابتدای این جلسه آخرین وضعیت مصوبات هجدهمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
تذکرات اعضای شورا/محمد آخوندی/رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه
مدیریت شهری با توجه ‌به فرصت باقی‌مانده تا تابستان می‌تواند اقدامات شایسته‌ای در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی، هنری و... برای خانواده‌ها برنامه‌ریزی کند؛ چراکه امسال بودجه مناسبی به حوزه فرهنگی اختصاص ‌داده‌ شده است.