06
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
شماره 8483
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پدر، اسرار جنایتش را به گور برد

پیگیری
مردی که در اقدامی هولناک همسر و دختر نوجوانش را به قتل رسانده و پس از جنایت خودزنی کرده بود جانش را از دست داد تا انگیزه اصلی او از جنایت هرگز مشخص نشود.
ویژه
پارکینگ شهید همت میدان تجریش که وابسته به شهرداری منطقه یک است دو مسیر دارد. یک مسیر که مختص به رفت‌وآمد کارکنان اداری است و یک مسیر مربوط به پارکینگ عمومی.
من وهمکارم در یک پست خدمت می‌کنیم. حکم ایشان از من بالاتر، تعداد فرزندش از من کمتر و دارای خانه شخصی و ماشین بهتر از من است.
معمای سقوط مرگبار زن سالخورده  از تراس طبقه پنجم در تعطیلات نوروز با بازداشت پسراو فاش شد.

جوان روستایی فرشته نجات دختر 10ساله شد

داخلی
وقتی گردشگران متوجه دختری خردسال شدند که در رودخانه خروشان افتاده و آب او را با خود می‌برد برای نجاتش بسیج شدند تا اینکه توانستند دختربچه را از آب گرفته و جانش را نجات دهند.
پایان شب ترسناک دختر 3ساله

پایان شب ترسناک دختر 3ساله

دختربچه خردسالی که در راه بازگشت از پارک مسیر را گم کرده و ناپدید شده بود پس از یک شب جدال با ترس و وحشت در یک مزرعه پیدا شد.
پسرم را کشتم چون می‌ترسیدم قاتل سریالی شود
پسرم را کشتم چون می‌ترسیدم قاتل سریالی شود
6ماه پس از پیداشدن جسد پسربچه‌ 5ساله آمریکایی در جنگل‌های نیوهمپشایر آمریکا مادرش اعتراف کرد که پسرش را به قتل رسانده چون می‌ترسیده که او تبدیل به یک قاتل سریالی همانند تدباندی یا جفری دامر شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پسر خردسال وقتی متوجه سکوت مرموز اعضای خانواده‌اش در زیرزمین شد فهمید حادثه‌ای اتفاق افتاده و فورا با اورژانس تماس گرفت و آنها را از مرگ با منواکسیدکربن نجات داد.
سالن ورودی فرودگاه‌های بین‌المللی نخستین مواجهه مسافران با ایران عزیز ماست.