• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159167
+
-

گل‌زن/سپاهان مثل بارسا؟

الهام محمودی، روزنامه‌نگار

جمعه شب تیم زنان بارسلونا در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ولفسبورگ را ۵بر یک شکست داد. در کنار این پیروزی رکورد دیگری هم به نام بارسا ثبت شد. این پیروزی در حضور 91.648نفر آن هم در نیوکمپ به‌دست آمد. پیش از این، در دیدار بارسلونا و رئال‌مادرید ٩١٥٥٣نفر به ورزشگاه آمده بودند و این یک رکورد جدید در فوتبال باشگاهی زنان محسوب می‌شود. تیم زنان بارسلونا با رکورد ۴۰پیروزی در ۴۰بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها، این باشگاه را مجاب کرده تا ورزشگاه اصلی را به آنها اختصاص دهد. در لیگ زنان ایران نیز سپاهان اصفهان از زمانی که در نقش‌جهان میزبان حریفانش است نتایج خوبی کسب کرده و تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی شده‌ است.

بازگشت باشکوه هواداران
هفته پانزدهم لیگ فوتبال زنان ایران با بازگشت پرشکوه هواداران به سکوهای ورزشگاه همراه شد. بیش از ۲هزار هوادار در ورزشگاه سیروس قایقران دیدار ملوان و ملی‌پوشان شهرکرد را از نزدیک تماشا کردند. همین تعداد در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان به دیدار حساس شهرداری سیرجان و خاتون بم شور و هیجان زیادی بخشیده بودند. در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج و انقلاب کرج نیز تعدادی هوادار برای تماشای فوتبال زنان رفته بودند. اگر مسابقات در ساعت مناسب انجام شوند هواداران را به ورزشگاه می‌کشانند‌. پیش از این، دیدارها روز جمعه و ساعت ۱۰ صبح انجام می‌شد ولی چند هفته‌ای به‌خاطر ماه رمضان مسابقات بعد از افطار برگزار می‌شود.

پاس گل خانم داور
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان یک دیدار حساس انجام شد که می‌توانست سرنوشت قهرمان لیگ را تا حدودی مشخص کند. دیدار شهرداری سیرجان و خاتون بم به تساوی 2-2 انجامید تا 3تیم بم، سیرجان و سپاهان به‌ترتیب با ۴۰، ۳۸ و ۳۷امتیاز 3مدعی قهرمانی در ۷هفته باقیمانده باشند. در این دیدار گل دوم و تساوی‌بخش شهرداری سیرجان به خاتون بم از روی ضربه اوتی به‌ثمر رسید که کمک‌داور بازی آن را به اشتباه به سود سیرجان اعلام کرد. این تصمیم اشتباه، شاید سرنوشت قهرمانی لیگ را تغییر دهد. فوتبال همیشه با اشتباهات داوری همراه است اما تأثیری را که بعضی از این اشتباهات می‌گذارند، نمی‌شود نادیده گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید