17
شنبه 27 فروردین 1401
شماره 8476
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شوق بازگشت به خانه

بعد از تجربه تلخ حضور در اروپا بیرانوند برای برگشتن به فوتبال ایران لحظه‌شماری می‌کند
چهره روز
تقریبا روزی نیست که علیرضا بیرانوند برای بازگشت به فوتبال ایران چراغ سبز نشان ندهد. اولویت او هم پرسپولیس است و بارها و بارها به صراحت این موضوع را اعلام کرده است.
ویژه
حسین وفایی برای اولین‌بار می‌تواند مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر را تجربه کند. مسابقات قهرمانی جهان از امروز تا 12اردیبهشت با حضور 32‌ورزشکار که در سطح حرفه‌ای رقابت می‌کنند، در شهر کروسیبل انگلستان برگزار می‌شود.
اولین نمایش‌های مدافع 29ساله و برزیلی استقلال در این تیم طوری بود که خیال هواداران را راحت کرد.
جدول 8476
از مسائل فنی بگذریم. اینها بعدا و در گذر زمان قابل بررسی هستند. پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک می‌توان ارزیابی کرد که آیا مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید کارنامه موفقی داشته است یا نه.
حمید سجادی، وزیر ورزش در حاشیه بازی تیم ملی امید مقابل گل‌گهر در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان گفت: «باید ببینیم چه خدمتی از دست ما بر می‌آید.
بعد از بازی استقلال و نساجی، علیرضا حقیقی در پاسخ به خبرنگاری که درباره ضعف همیشگی او در ضربات پنالتی پرسیده بود این ادعا را به‌شدت رد کرد و خودش را گلر پنالتی‌گیری معرفی کرد.

مشت آخر، دشت اول

در شبی که سپاهان ده‌نفره شد و شکست سنگینی را پذیرفت فولاد در آخرین ثانیه‌ها ضربه نهایی را زد و اولین بردش را در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ دشت کرد
دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره با 2 نتیجه کاملا متفاوت برای نمایندگان ایران به پایان رسید. در شب سوم این رقابت‌ها فولاد ایران به نخستین پیروزی‌اش دست یافت تا دور رفت را با شادکامی به پایان برساند، اما سپاهان شکست سختی را مقابل میزبان متحمل شد تا صعودش از این گروه کاملا به مخاطره بیفتد.
اشغال کاتالونیا

اشغال کاتالونیا

ژاوی پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و اروپا، از لیگ اروپا هم حذف شد، آن‌هم در شبی که نوکمپ شباهتی به ورزشگاه خانگی بارسا نداشت
ژاوی نام خود را به‌عنوان نخستین سرمربی تاریخ فوتبال ثبت کرد که در کمتر از یک‌سال از لیگ قهرمانان آسیا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حذف می‌شود.
تیرهای زنان ایرانی طلایی شد
تیرهای زنان ایرانی طلایی شد
تیراندازان ایران در جام‌جهانی برزیل به 4مدال رسیدند. زنان بیشترین سهم را در این مدال‌ها داشتند
4مدال؛ یک طلا، یک نقره و 2برنز. 13تیرانداز ایرانی که به جام‌جهانی برزیل اعزام شده بودند، هرچند نتوانستند در مسابقات انفرادی به مدالی برسند اما در مسابقات تیمی و میکس روی سکو رفتند.
فوتبال ایران
روز پنجشنبه اکثر سایت‌های خبری از احتمال حضور یک‌مربی کروات در کادر فنی پرسپولیس خبر دادند.

به بازگشت به فوتبال ایران فکر نمی‌کنم

یونس دلفی، بازیکن ایرانی تیم فوتبال گوریسای کرواسی، در انتظار پایان این فصل است تا تصمیم جدیدی برای ادامه فوتبالش بگیرد.

پیش‌بازی/فینال تکراری در نیمه‌نهایی

لیورپول و منچسترسیتی که همین هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد و در لیگ برتر 2-2مساوی کردند، ساعت19امروز در ومبلی و در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده روز

لیگ برتر انگلیس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رسانه‌های کشور کرواسی از پیشنهاد پرسپولیس به یک مربی کروات برای افزوده شدن به کادرفنی سرخپوشان خبر داده‌اند اما باشگاه پرسپولیس فورا اقدام به تکذیب این خبر کرده و گفته از حاشیه‌سازان شکایت می‌کند.
پری پتی که فصل پیش با شوت 3امتیازی در آخرین دهم‌ثانیه‌های بازی فینال، شهرداری گرگان را به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسانده بود، پنجشنبه هم در لحظه‌های پایانی وقت قانونی بازی‌ با پرتاب 2امتیازی این تیم را به فینال رساند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.