02
شنبه 27 فروردین 1401
شماره 8476
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ناتوانی دولت آمریکا  در اجرای تحریم‌های ایران

گزارش
پایگاه آمریکایی «واشنگتن فری‌بیکن» در تازه‌ترین گزارش خود، از ناتوانی دولت بایدن در اجرای تحریم‌های نفتی علیه ایران خبر داده‌ است.
ویژه
فرمانده نیروی قدس سپاه در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه که پنجشنبه گذشته برگزار شد، با اشاره به حمله موشکی اسفندماه سال گذشته سپاه به یک مقر اسرائیل در اربیل عراق گفت: آنها در عین اینکه رسماً نپذیرفته‌اند، اما به وضوح اقرار کردند و متعجب شدند.
مسئول روابط‌عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در خلیج‌فارس خبرداد و گفت: از این کشتی ۲۵۰هزارلیتر سوخت قاچاق کشف شد.
ما اجازه ندادیم حتی یک سانتی‌متر از خاک ایران اسلامی تجزیه شود.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان تشریح کرد:

خرابکاری در روابط ایران و افغانستان ناکام ماند

گفت‌وگو
ایران بیش از 4دهه است که میزبان تعداد قابل‌توجهی از مهاجران افغانستانی به‌شمار می‌رود؛ مردمی که خسته از جنگ و اشغال به کشورمان پناه آورده‌اند و همواره در طول این سال‌ها در کنار هموطنان‌مان با مسالمت زندگی کرده‌اند.
هشدار دوباره رئیسی درباره حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان

هشدار دوباره رئیسی درباره حضور رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان

رئیس‌جمهور: حضور بیگانگان در عراق امنیت‌ساز نیست
کمتر از 2هفته پس از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و عراق، سیدابراهیم رئیسی در دیدار با وزیر امور خارجه عراق یک‌بار دیگر نسبت به تحرکات اقلیم کردستان و حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه تذکر داد.
گام جدید فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای در ایران
با انتقال و نصب تجهیزات در محل جدید در روزهای اخیر و پس از خارج شدن ماشین‌آلات از مهر و موم آژانس، فرایند تولید قطعات سانتریفیوژ در سایت نطنز آغاز شده است.