• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 27 فروردین 1401
کد مطلب : 158259
+
-

نکته بازی/ باید هم تکذیب کنید

رسانه‌های کشور کرواسی از پیشنهاد پرسپولیس به یک مربی کروات برای افزوده شدن به کادرفنی سرخپوشان خبر داده‌اند اما باشگاه پرسپولیس فورا اقدام به تکذیب این خبر کرده و گفته از حاشیه‌سازان شکایت می‌کند. کاری نداریم به اینکه گزارش را ابتدا رسانه‌های آن طرف آبی منتشر کرده‌اند و در رسانه‌های داخلی فقط ترجمه شده است، اما خداوکیلی معنی این تکذیب قهرآمیز و اقدام به شکایت را هم نمی‌فهمیم. خب مگر به ارزش‌های بالای باشگاه توهین شده؟ البته حق هم دارید چنین عکس‌العمل تندی نشان بدهید. کادرفنی پرسپولیس که نیازی به تقویت ندارد. همانطور که می‌بینید گلرهای تیم بهترین عملکرد را دارند، بدن‌ها همه مقاوم و پولادین است، تنوع تاکتیکی قیامت می‌کند و پرسپولیس همه را راحت می‌برد. دیگر تقویت برای چی؟

حالا شما خودت را ناراحت نکن
فرهاد مجیدی با یک داور بازنشسته درگیری پیدا کرده و این مسئله حواشی زیادی برای سرمربی استقلال به‌وجود آورده است. گویا کمیته داوران هم خواهان برخورد با مجیدی شده است. در این میان آقا فرزاد، اخوی گرامی آقا فرهاد به میدان آمده و در ستایش از برادرش یک پیغام بلندبالای اینستاگرامی منتشر کرده است. خب البته هر کس دیگری هم جای فرزاد بود و اینطور از مواهب برادری با سرمربی استقلال سود می‌برد، همین‌قدر قربان صدقه داداش می‌رفت. فرزاد در حالی از «تنهایی با شکوه» فرهاد سخن گفته که سرمربی استقلال مدت‌هاست به دلایل نامعلوم اجازه حضور او در تمرینات و مسابقات تیم را نمی‌دهد. بنابراین بهتر است مجیدی کوچک به جای استوری گذاشتن، مشکلاتش را حل کند و کنار تیم باشد تا دستمزدی که از باشگاه می‌گیرد کمی وجاهت پیدا کند.

شانس مجدد به جلال؟
در مورد شرایط عجیب و غریب جلال حسینی در پرسپولیس زیاد حرف زده شده و خیلی‌ها نیمکت‌نشینی بی‌دلیل او را هضم نمی‌کنند. با وجود این به‌نظر می‌رسد در بازگشایی مسابقات لیگ برتر از میانه‌های اردیبهشت، یک شانس مجدد برای جلال حسینی وجود دارد که به ترکیب اصلی تیمش برگردد. وحدت هنانوف به‌خاطر اشتباهات پرشمارش احتمالا تا اطلاع ثانوی نیمکت‌نشین خواهد شد و فرشاد فرجی هم به‌دلیل مصدومیت در بازی حذفی با آلومینیوم اراک، یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. بنابراین کادرفنی پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه بار دیگر به جلال حسینی اعتماد کند. بسیاری بر این باورند که حسینی همین حالا هم از همه مدافعان پرسپولیس بهتر است و اینکه بیرون نشستن او نمی‌تواند توجیه فنی داشته باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید