17
پنج شنبه 25 فروردین 1401
شماره 8475
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تا کی کی‌روش؟

در مورد سایه سنگین مربی پرتغالی که همچنان بر سر جانشینان او سنگینی می‌کند
یادداشت
اگرچه از زمان حذف تیم ملی مصر با کارلوس کی‌روش از مسابقات انتخابی جام‌جهانی2022 این شایعه وجود داشت که او روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست اما انتشار یک گزارش در رسانه‌های عربی به این حرف و حدیث‌ها دامن زد.
ویژه
2 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا امشب سومین بازی خود را در مرحله گروهی این رقابت‌ها برگزار می‌کنند. در سومین شب از مسابقات گروهC تیم فولاد امشب به مصاف آخال ترکمنستان خواهد رفت.
حذف بایرن‌مونیخ به‌دست ویارئال به‌مراتب از حذف یوونتوس توسط زیردریایی‌های زرد باورنکردنی‌تر بود.
جدول 8475
چلسی گل‌سوم را هم در برنابئو زده تا بازگشتی‌درخشان را جشن بگیرد. خیلی‌ها یاد الکلاسیکوی اخیر افتاده‌اند و عده‌ای حتی منتظر گل‌های بعدی چلسی هستند.
در خبرها آمده است با پیشنهاد مسئولان باشگاه ملوان و پیگیری و مساعدت مسئولان استانی، نام ورزشگاه تختی انزلی به اسم زنده‌یاد سیروس قایقران تغییر کرده است.
«او برای بازی فردا آماده است.» این استوری صفحه اینستاگرام باشگاه العربی قطر که با عکس صابر کاظمی به اشتراک گذاشته شد، بهترین خبر برای والیبال ایران بود.
با وجود شایعاتی که درخصوص پرسپولیسی‌شدن مرتضی پورعلی‌گنجی مطرح شده، او در گفت‌وگو با همشهری تأکید می‌کند هدفش همچنان بازی در تیم‌های خارجی است

کاش به فرانسه و برزیل می‌خوردیم

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع باسابقه فوتبال کشورمان اعتقاد دارد در جام‌جهانی قطر با قرعه خوبی روبه‌رو شده‌ایم اما با وجود این، کار تیم ملی سخت است.
نفتکش دوم هم غرق شد

نفتکش دوم هم غرق شد

رئال‌مادرید اکنون 2 باشگاه نفتی را که در جبهه مخالف سوپرلیگ بودند، حذف کرده است
رئال‌مادرید مغرور از برد 3 بر یک در خانه حریف، بدجور در بازی برگشت بازی را وا داد، تا جایی که فاصله‌ای تا حذف از دور رقابت‌ها نداشت.
بازی دست شیمیدر افتاد
بازی دست شیمیدر افتاد
با شکست شهرداری گرگان در بازی سوم از مرحله نیمه‌نهایی شیمیدر به حضور در فینال لیگ برتر بسکتبال امیدوار شد
اتفاقی که شهرداری گرگان منتظرش بود، نیفتاد. گرگانی‌ها در تلاش بودند در بازی سوم هم شیمیدر را شکست دهند و صعودشان را به فینال لیگ برتر بسکتبال قطعی کنند اما حالا با نمایشی که شیمیدر سه‌شنبه‌شب داشت، وضعیت را نگران‌کننده می‌بینند.
اگرچه پرسپولیس و استقلال همزمان از جام حذفی اوت شدند و تازه شکست سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک بسیار هم تلخ‌تر و بدتر به‌نظر می‌رسید اما روال وقوع اتفاقات طوری بود که حالا قرمزها به رقابت با استقلال در ادامه این فصل از بازی‌های لیگ برتر امیدوارتر شده‌اند.

زبان‌درازی به آینده

سوژه روز
داستان حامد لک، داستان یک سقوط تمام عیار است؛ گلری که بعد از سال‌ها چراغ سبز نشان دادن به پرسپولیس، بالاخره به آرزوی دیرینه‌اش رسید و پیراهن این تیم را به تن کرد اما خیلی مفت‌تر از حد انتظار در حال از دست دادن آن است.

جدول‌اعداد | 4184

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

پخش زنده روز

لیگ اروپا - یک چهارم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
با حذف پرسپولیس و استقلال از جام‌حذفی، مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات شکل جالبی پیدا کرد. در 12دوره اخیر جام‌حذفی فقط یک‌بار این اتفاق رخ داده بود که هیچ‌یک از 2 تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی حضور نداشته باشند.
جواد فروغی بعد از اینکه مثل همه تیراندازان از دور مسابقات جام‌جهانی 2022 برزیل حذف شد، از فدراسیون جهانی، هوا و ماشه تپانچه‌اش ایراد گرفت!
بازیکنان و هواداران بارسلونا با اتکا به تساوی یک-یک در زمین اینتراخت فرانکفورت در بازی رفت، خودشان را برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا آماده می‌کنند.