• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 25 فروردین 1401
کد مطلب : 158157
+
-

منهای فوتبال/ صابر بازی کرد

«او برای بازی فردا آماده است.» این استوری صفحه اینستاگرام باشگاه العربی قطر که با عکس صابر کاظمی به اشتراک گذاشته شد، بهترین خبر برای والیبال ایران بود. کاظمی که در جام امیرکاپ قطر برای العربی بازی می‌کند، در بازی اول مرحله نیمه‌نهایی این کاپ مصدوم شد. صابر که موقع زدن اسپک، فرود بدی روی مچ پایش داشت، از مصدومیتش خبر داده بود ولی نگفته بود شدت آسیب‌دیدگی چقدر است. با توجه به مصدومیت‌های قبلی، این نگرانی وجود داشت که صابر برای مدتی از اردوهای تیم ملی والیبال دور بماند اما باشگاه العربی دیروز خیال ایرانی‌ها را راحت کرد. دیشب العربی در بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی با الاهلی بازی داشت و خبر حضور صابر در این بازی این اطمینان را داد که مصدومیتش جدی نیست.

مشکات؛ 2بازی و حذف
مشکات‌الزهرا صفی که در مسابقات تنیس جوانان بلغارستان شرکت کرده بود با انجام 2بازی خیلی زود از دور مسابقات حذف شد. مشکات با رنکینگ 72جهان در جدول انفرادی با میا ریستیک از صربستان روبه‌رو شد و در مقابل این تنیسور که رنک پایین‌تری از او دارد و در رده120جهان است، 2برصفر شکست خورد و از دور مسابقات انفرادی حذف شد. در جدول 2نفره هم مشکات فقط یک بازی انجام داد. او با هم‌تیمی‌ بلغاری‌اش در مقابل تیمی از رومانی قرار گرفتند و 2برصفر  باختند.

خواهر رئیس، مربی تیم ملی شد
بعد از کناره‌گیری مهرو کمرانی از مربیگری در تیم ملی تکواندو زنان، مهروز ساعی خواهر هادی ساعی، رئیس فدراسیون جایگزین او شد. کمرانی که پیش از این سرمربی تیم ملی بود، حاضر نشد به‌عنوان مربی زیرنظر مینو مداح کار کند. طی روزهای گذشته فدراسیون تکواندو اعضای کادر فنی را معرفی کرد. مداح سرمربی تیم ملی زنان و بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی مردان شدند. همزمان با معرفی سرمربیان، گفته شد کمرانی هم مربی تیم است اما حالا ساعی و ندا زارع به‌عنوان دستیاران مداح معرفی شده‌اند. در تیم مردان هم مجید افلاکی و مسعود حجی زواره کمک‌های مقانلو هستند. طبق اعلام فدراسیون مسابقات انتخابی تیم ملی زنان 29فروردین در خانه تکواندو پایتخت در شهرک آزادی و مسابقات مردان 29و 30فروردین در خانه تکواندو فدراسیون برگزار می‌شود. فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، رقابت‌های دانشجویان جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی را در پیش دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید