تغییر از نوع دیگر

اردیبهشت‌، شاید ماه پرخبری برای رسانه ملی باشد
«برای تحول برنامه‌ها در سازمان 3بعد تحول محتوایی، رویکردی و تحول سازوکاری را داریم. تغییرات ساختاری در سازمان گسترده و پیچیده‌ای مثل صداوسیما اینگونه‌ است که اگر شما بخواهید به یک نقطه‌ای دست بزنید یا تغییری ایجاد کنید، این به‌صورت مویرگی تا بخش‌های خیلی زیادی از سازمان منتشر می‌شود و از مدیران، وقت بسیار زیادی را می‌گیرد و ناگهان می‌بینیم 4سال است که درگیر تغییرات ساختاری شده و کاری نکرده‌ایم.