02
پنج شنبه 25 فروردین 1401
شماره 8475
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایران؛ الگویی جذاب برای ملت‌های منطقه

یادداشت
رهبرمعظم‌انقلاب در سخنان اخیر خویش درجمع کارگزاران نظام، به موضوع بسیار مهمی درباره تبدیل‌شدن جمهوری‌اسلامی ایران به الگویی برای ملت‌ها اشاره کردند؛ موضوعی که واکاوی آن دربرگیرنده نکات بسیار ارزشمندی است که زمینه‌ساز تبدیل کشورمان به چنین الگویی در سال‌های اخیر شده‌است.
ویژه
وزیر امور خارجه در نشست خبری با وزیر امور خارجه عراق در پاسخی درباره آزاد‌سازی منابع ارزی مسدود شده در کشورهای منطقه گفت: توافقی در خصوص آزادسازی مطالبات مالی ایران در یکی از بانک‌های خارجی به دست آمده است.
بیش از 200تن از نمایندگان طرح شفافیت قوای سه‌گانه را امضا و به هیأت رئیسه ارسال کردند.
برنامه هفتم توسعه به سرنوشت برنامه ششم مبتلا نخواهد شد.
در گفت‌وگو با محسن روحی صفت، کارشناس مسائل شبه‌قاره مطرح شد

دست‌های اخلالگر در روابط 2‌ملت ایران و افغانستان

گفت وگو
تجمع و تعرض اخیر در مقابل نمایندگی‌های جمهوری‌اسلامی ایران در کابل و هرات با واکنش‌های گسترده‌ای در ایران و همچنین افغانستان مواجه شد.
دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به گرانی‌ها

دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به گرانی‌ها

رئیسی: نباید اجازه داد به مردم اجحاف شود و آنها را نا‌ امید کنند
رئیس‌جمهور به‌دنبال 2دیدار ماه رمضانی اخیر خود که مدیران رسانه‌ای و جامعه مداحان خواستار ساماندهی به معیشت مردم و گرانی‌ها شدند، در جلسه چهارشنبه هیأت دولت به دستگاه‌های نظارتی ماموریت داد تا به این موضوع رسیدگی کنند.
قدردانی علی‌اف از کمک ایران به‌منطقه نخجوان
رئیس‌جمهور آذربایجان در اظهاراتی درباره نتایج عملکرد دولت این کشور در سه ‌ماهه اول سال‌جاری میلادی گفت: یک کریدور جدید بین‌المللی از طریق ایران به نخجوان و دنیا متصل می‌شود.