17
چهار شنبه 24 فروردین 1401
شماره 8474
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک رئالی دیگر در بارسا

لواندوفسکی که نتوانست به آرزوی پوشیدن پیراهن رئال برسد می‌خواهد روبه‌روی این باشگاه قرار بگیرد
لواندوفسکی هیچ‌وقت علاقه‌اش به رئال‌مادرید را پنهان نکرده. مدیر برنامه سابق او هم بارها از این علاقه پرده برداشته.
ویژه
هفته گذشته بعد از توقف استقلال برابر پیکان، خبر آمد که وریا غفوری بدون مصاحبه با خبرنگاران و با ناراحتی ورزشگاه آزادی را ترک کرده است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8474
یونس امامی پس از شکست در مسابقات جهانی نروژ و حذف از دور مسابقات، کارش را از مسابقات کشوری آغاز کرد.
جدول گلزنان
لیگ قهرمانان اروپا - یک چهارم

بر باد رفته

شکست مقابل نساجی فقط جام حذفی را از استقلال نگرفت تیم مجیدی رویاهای دیگری هم داشت که این حذف بخش زیادی از آنها را بر باد داد
بعد از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و روشن شدن ترکیب عجیب نیمه‌نهایی، استقلال این فرصت بزرگ را پیدا کرده بود که نساجی را مقابل هواداران خودی شکست بدهد و در آستانه فتح یک جام ساده قرار بگیرد.
از اینکه ساکت‌تر شده‌ام خوشحالم

از اینکه ساکت‌تر شده‌ام خوشحالم

ساکت الهامی باز هم فرهاد مجیدی را شکست داد. او که دیگر آن مربی عصبی سابق نیست، در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: این برد و باخت‌ها تمام می‌شود، باید یادبگیریم به هم‌احترام بگذاریم
بدون شک ساکت الهامی دوشنبه‌شب یکی از خوشحال‌ترین مربیان دنیا بود، درست مثل زمانی که در تراکتور موفق به شکست فرهاد مجیدی و استقلال شد تا قهرمانی در جام‌حذفی را جشن بگیرد.
ایستگاه پرخطر مترو
ایستگاه پرخطر مترو
در شبی که لیورپول کار سختی برای صعود ندارد من‌سیتی باید در جو وحشتناک مترو پولیتانو از برتری‌اش در بازی رفت دفاع کند
لیورپول بین همه تیم‌های لیگ‌های بزرگ اروپایی دومین روند بدون شکست را در اختیار دارد با 12بازی پیاپی بدون باخت. تیم اول این جدول بارسلونا با 15بازی بدون شکست است.
احترام به عقاید دیگران را از فوتبال یاد بگیریم. در شصت‌و‌پنجمین دقیقه از دیدار ماینتس و آگزبورگ، با دستور داور، بازی برای دقایقی متوقف شد تا موسی نیاخاته، مدافع ۲۶ساله‌و‌فرانسوی ماینتس روزه خود را افطار کند.

نکته بازی/ واقعا پنالتی‌گیری؟

علیرضا حقیقی در بازی نساجی برابر استقلال یکی از بهترین نمایش‌های عمرش را ارائه داد. اگر چند مهار خوب او در جریان مسابقه نبود، بازی به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

آماربازی

استقلال و پرسپولیس هر دو در مرحله یک‌چهارم نهایی از جام‌حذفی کنار رفتند. هر دو مقابل تیم‌های شهرستانی و هر دو در ورزشگاه خانگی.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رامین رضاییان که در پنجره زمستانی جذب شد و کلا هم بازیکن محبوبی بین پرسپولیسی‌ها به شمار می‌آید، در هفته‌های اخیر نتوانسته اثرگذاری قابل انتظار را داشته باشد.
روز جمعه لیگ فوتسال زنان به پایان می‌رسد و قهرمانی به یکی از تیم‌های نصر فردیس و پیکان تهران می‌رسد. بازی اول فینال با تساوی‌ یک‌-یک به پایان رسید و بازی دوم حتما باید برنده داشته باشد.
ادو آگیره، خبرنگار رئالی و اسپانیایی ادعا کرده که امیر قطر قصد دارد پس از پایان جام جهانی که آبان ماه در این کشور برگزار می‌شود، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را بفروشد.