16
چهار شنبه 24 فروردین 1401
شماره 8474
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
برای تامین گازوئیل در مناطق عملیاتی 37گانه نظارت و کنترل بر جایگاه‌های سوخت تشدید می‌شود و در محور‌هایی که تردد زیاد است افزایش سهمیه و کنترل میدانی خواهیم داشت تا جایگاه‌ها در 24ساعت شبانه‌روز سوخت گازوئیل داشته باشند و ناوگان بتواند بدون هیچ مشکلی سوختش را تأمین کند.
سید موسی رهنمایی، قائم‌مقام اتاق اصناف کشاورزی با اشاره به اینکه تأمین نهاده‌های دامی هم در بازار آزاد و هم در سامانه بازارگاه با اختلال مواجه شده است، گفت: ۷۰درصد نهاده‌های مورد نیاز دامداران صنعتی از طریق سامانه بازارگاه تأمین می‌شود اما بارگیری آنها با تأخیر زیاد انجام می‌شود و عدم‌بارگیری به موقع نهاده‌های دامی منجر می‌شود دامداران ناچار باشند نهاده‌های مورد نیازشان را از بازار آزاد تهیه کنند.
بعضی از برندهای کیک‌های لقمه‌ای و بیسکوئیت، سال جدید را با افزایش قیمت آغاز کردند.
میادین
عرضه گوشت منجمد داخلی در میادین میوه وتره‌بار شهرداری آغاز شد. میانگین قیمت این گوشت‌ها 95هزار تومان در هر دو بخش گوسفندی و گوساله است.
به‌دنبال وضع عوارض صادراتی جدید اتفاق افتاد

نزول 5میلیارد دلاری بورس در روز سه‌شنبه

بورس
بازار سهام دیروز تحت‌تأثیر اقدام وزارت صنعت برای وضع عوارض صادراتی جدید بر بسیاری از محصولات استراتژیک، 150هزار میلیارد تومان از ارزش خود را از دست داد. به‌دنبال اقدام وزارت صنعت مبنی بر وضع عوارض صادراتی جدید برای صادرات محصولات صنعتی و معدنی، زنجیره فولاد، فلزات اساسی، پتروشیمی، سیمان و بسیاری دیگر از محصولات دیروز شاخص کل بورس تهران با افت سنگین 2.3درصدی مواجه شد و بیش از 150هزار میلیارد تومان، معادل 5میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد.
پیش‌بینی افزایش قیمت موبایل با ارز تهاتری

پیش‌بینی افزایش قیمت موبایل با ارز تهاتری

یک هفته از آغاز اجرای مصوبه تهاتر ارز خشکبار و موبایل می‌گذرد. در این مدت واکنش‌‌ها به این طرح حاکی از نارضایتی فعالان این حوزه به‌ویژه واردکنندگان موبایل بوده است.
تالار شیشه‌ای/روند شاخص کل بورس تهران در روز گذشته
شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 33هزارو 522واحد، معادل 2.27درصد نزول کرد و به یک میلیون و 445هزارو 970واحد رسید.