• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 24 فروردین 1401
کد مطلب : 158010
+
-

تیم قهرمان شود خانم‌گلی مهم نیست

مارال ترکمان با 19گلی که برای نصر فردیس زده، یکی از ستاره‌های لیگ فوتسال است. او روز جمعه در آخرین بازی لیگ می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد؟

تیم قهرمان شود خانم‌گلی مهم نیست

روز جمعه لیگ فوتسال زنان به پایان می‌رسد و قهرمانی به یکی از تیم‌های نصر فردیس و پیکان تهران می‌رسد. بازی اول فینال با تساوی‌ یک‌-یک به پایان رسید و بازی دوم حتما باید برنده داشته باشد. این بازی برای مارال ترکمان، بازیکن نصر فردیس اهمیت دیگری هم دارد. او با 19گل در صدر جدول گلزنان است و اگر هم‌تیمی‌‌هایش نسترن مقیمی و سارا شیربیگی در بازی جمعه‌شب 2گل بزنند، تازه با او مساوی می‌کنند. اما با توجه به حساس‌بودن بازی، بعید است که گل‌های زیادی ردوبدل شود و در این شرایط می‌شود از حالا گفت که ترکمان خانم‌گل امسال است. 

 تا حساس‌ترین بازی لیگ چیزی نمانده، اوضاع نصری‌ها خوب است؟
همه‌‌چیز خوب است. داریم تمرین می‌کنیم و برای بازی روز جمعه آماده می‌شویم.

  فکر می‌کنی نصر چقدر شانس قهرمانی دارد؟ بازی اول مساوی شد و شکست‌دادن پیکان راحت‌ نیست.
می‌دانیم بازی سختی داریم. ما تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم. در تیم خودمان این توان و انرژی را می‌بینیم. از اول فصل برای این قهرمانی تلاش کرده‌ایم و حالا هم قهرمانی را حق خودمان می‌دانیم.

  در صدر جدول گلزن‌ها هستی و 2 رقیب هم در تیم خودتان داری. برای مارال خانم‌گلی چقدر مهم است؟
رسیدن به قهرمانی خیلی مهم‌تر از خانم‌گلی من است. تیم قهرمان شود، دیگر فرقی نمی‌کند من خانم‌گل شوم یا هم‌تیمی‌های دیگر.

  امسال کیفیت لیگ راضی‌کننده بود؟
 امسال در مقدماتی گروه ما خیلی سخت بود و بازی‌های خوبی هم انجام دادیم. 4تیمی هم که به پلی‌آف رسیدند از گروه ما بودند. بازی‌هایی که در این مرحله انجام دادیم، برایمان تکراری بود.

  بازی‌ها آخر شب برگزار می‌شود. به بازی در شب عادت نداشتید. برای تیم سخت نبود؟
در هفته تمرینات را شب انجام دادیم و بدن‌هایمان به فعالیت در این ساعت عادت کرده بود و به‌خاطر همین در بازی هم به مشکلی نخوردیم.

  در سن 19سالگی و بعد از 2سال بازی در فوتسال به‌عنوان پدیده و حتی ستاره این رشته شناخته می‌شوی. از شرایط خودت راضی هستی؟
خدا را شکر فوتسال برایم خوب بود و توانستم توانایی‌هایم را نشان بدهم. هر روز که جلوتر می‌رویم، سعی می‌کنم چیزهای بیشتری یاد بگیرم. درباره ستاره‌بودن هم باید بگویم که بازیکنان خیلی بزرگ‌تر از من هستند و من هم سعی می‌کنم که از آنها فوتسال یاد بگیرم. من به‌تنهایی نمی‌توانم کاری کنم، در کنار آنهاست که می‌توانم خوب بازی کنم.

   تیم ملی فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارد. به‌عنوان خانم‌گل شانس بالایی برای رسیدن به تیم ملی داری، به‌خصوص که تیم در حال جوان‌شدن است؟
من که همیشه سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم تا به تیم ملی برسم. جوانگرایی هم خوب است البته تا جایی که به تیم ملی ضرر نزند.

   فکر می‌کنی نبود بازیکنان باتجربه در جام کافا به تیم آسیب زد؟
من در جایگاهی نیستم که در این‌باره نظر بدهم اما جوانان هم دوست دارند برای تیم ملی بازی کنند. من دوست دارم در کشورم در بالاترین سطح بازی کنم و برای رسیدن به این خواسته تلاش می‌کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید