• چهار شنبه 24 فروردین 1401
  • الأرْبِعَاء 11 رمضان 1443
  • 2022 Apr 13

کشور مطلقاً معطل مذاکرات نشود

دولت می‌تواند با تحقق سیاست‌های کلی اصل 44 اقتصاد کشور را بر دوش مردم قرار دهد
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام همه مسائل کشور را قطعاً قابل حل خواندند و با تبیین ابعاد مختلف شعار سال، تأکید کردند: منظومه قدرت جمهوری اسلامی و دستاوردهای گوناگون آن در بخش‌های مختلف، ایران را به الگویی جذاب برای ملت‌ها تبدیل کرده است و ناامید کردن مردم و القای حس بن‌بست، جفا به مردم و انقلاب است.

آسایش در بوستان‌های مادر و کودک

ایجاد بوستان مادر و کودک در تهران، تصمیمی بود که شهردار تهران در هشتمین برنامه قرار خدمت خود، آن را رسانه‌ای کرد و علیرضا زاکانی گفت که هر محله باید یک بوستان مادر و کودک داشته باشد.

نقاط گریز تاکتیکی آمریکا در مذاکرات وین

درست در آوریل سال 2020، زمانی که «جیک سالیوان» مشاور امنیت فعلی آمریکا به‌عنوان یکی از دستیاران بایدن در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری حضوری فعال داشت، شاهد اصرار وی بر «بسط برجام» و «افزایش دامنه تعهدات ایران» بودیم.

نام‌های تازه در بدن‌های کرخت

وضعیت مخدرهای جدید در بازار ایران پس از دوران همه‌گیری چگونه است؟
دفتر مقابله با مواد‌مخدر و جرم سازمان ملل متحد، گزارشی را در سال 2020منتشر کرده که در آن اعلام می‌کند حدود 275میلیون نفر از مردم جهان مواد‌مخدر مصرف کرده‌اند و بیش از 36میلیون نفر از اختلالات مصرف مواد‌مخدر رنج می‌برند.

پیوند اقتصادی با همسایگان روی دور تند

ارزش تجارت خارجی ایران و 15کشور همسایه در سال1400 با جهش 43درصدی نسبت به سال1399 به ۵۱میلیارد‌ و۸۷۵ میلیون دلار رسیده است.

صحنه‌گردانان سنگ‌اندازی به سفارت ایران

تعرض اخیر به سفارتخانه ایران در کابل و سرکنسولگری در هرات با واکنش وزارت امورخارجه مواجه شد.

روایت‌های عجیب سارقان پایتخت

اولین مرحله از طرح رعد در سال جدید که از چند روز قبل توسط پلیس پیشگیری پایتخت آغاز شده بود با بازداشت 712سارق و مالخر که تعدادی از آنها انگیزه‌های عجیبی برای سرقت داشتند، پایان یافت.

ایران در مسیر قاعده‌مندی رمزارزها

حوزه رمزارزها از سوی دولت و مجلس به‌تدریج مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. درواقع، پس از تدوین و تصویب سند تحول رمزارزها اکنون شاهد هستیم که این سند بالادستی تبدیل به پیشرانی برای توجه و قاعده‌مندی این حوزه شده است.

در ماه مبارک رمضان می‌توانیم خون اهدا کنیم؟

در همشهری آنلاین بخوانید

روی میز راه می‌روند و به معلم می‌گویند «خاله»

پاکستان، دوقطبی‌تر از همیشه