• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 24 فروردین 1401
کد مطلب : 157996
+
-

ایستگاه پرخطر مترو

در شبی که لیورپول کار سختی برای صعود ندارد من‌سیتی باید در جو وحشتناک مترو پولیتانو از برتری‌اش در بازی رفت دفاع کند

ایستگاه پرخطر مترو

  لیورپول بین همه تیم‌های لیگ‌های بزرگ اروپایی دومین روند بدون شکست را در اختیار دارد با 12بازی پیاپی بدون باخت. تیم اول این جدول بارسلونا با 15بازی بدون شکست است. آاس‌رم با مورینیو 11بازی و میلان با پیولی 10بازی متوالی است که شکستی در لیگ نداشته‌اند. در رده‌های بعدی استراسبورگ، لیل، لایپزیش، بایرن، رن و اینتر قرار دارند.
  از آغاز فصل 19-2018، ترنت الکساندر آرنولد با 44‌پاس گل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر پاس گل داده است. پاس گل این هفته او برای دیه‌گو ژوتا باعث شد که او حداقل یک‌پاس‌گل در برابر 19تیم لیگ داده باشد.
  آرنولد با 17پاس گل رکورد 16‌پاس گل در هر فصلِ استیون جرارد برای لیورپول را پشت سر گذاشت.
  با پاسی که صلاح در دیدار با سیتی به مانه داد، به رتبه دوم بیشترین تأثیرگذاری در تاریخ باشگاه لیورپول در لیگ برتر رسید؛ استیون جرارد 212‌گل و پاس‌گل، محمد صلاح 159‌گل و پاس‌گل و رابی فاولر 158‌گل و پاس‌گل.
  در اردوی من‌سیتی پس از مدت‌ها روبن دیاس و کول پالمر از مصدومیت برگشته‌اند و در تمرینات شرکت کرده‌اند اما قطعا به بازی امشب نمی‌رسند.
  در ترکیب اتلتیکو همچنان کاراسکو مصدوم است اما حضور هکتور اره‌ برای این بازی منتفی نیست.
  آخرین باری که اتلتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان بعد از باخت در بازی نخست موفق به صعود شده به فصل 16-2015مقابل مثلث MSN و بارسلونا برمی‌گردد.
  رینیلدو مانداوا، مدافع اتلتیکو با 67‌بار بازپس‌گیری توپ، بیشترین بازپس‌گیری را در لیگ قهرمانان این فصل دارد. او بیش از 2‌سال پنالتی نداده بود تا اینکه در این هفته مقابل مایورکا مرتکب خطای پنالتی شد. آخرین بار رینیلدو در جریان بازی پاری‌سن‌ژرمن و لیل در سال 2020مرتکب پنالتی شده بود.
  مایورکا برای نخستین بار از فصل 99-1998اتلتیکو مادرید را در بازی رفت و برگشت شکست داد.
  درحالی‌که اتلتیکو همه بلیت‌های بازی امشب در ورزشگاه مترو پولیتانو را فروخته، یوفا به این باشگاه فشار آورده که باید 5هزار صندلی را خالی نگه دارد و این مشکلاتی را به‌وجود آورده است. این محدودیت به‌دلیل رفتار نژادپرستانه، پرتاب اشیا و رفتار نامناسب توسط بیش از 2600‌هوادار اتلتیکو صادر شده است.
  مارکو فان‌باستن کبیر در انتقاد از سبک دفاعی سیمئونه در اتلتی گفته: «ژوائو فلیکس و آنتوان گریزمان بازیکنانی هستند که مجموعا 300‌میلیون یورو ارزش دارند اما 90دقیقه مشغول دفاع کردن هستند و هیچ توپی برای حمله به این دو ‌بازیکن نرسید.»

دنیل 
سیبرت آلمانی دیدار حساس امشب اتلتیکو مادرید با منچسترسیتی را سوت می‌زند. سیمئونه و 11مدافعش در دیدار رفت اسیر تک‌گل دی‌بروینه شدند. حالا وقت دفاع نیست و برای صعود نیاز به پیروزی است. لیورپول در بازی یکشنبه مقابل من‌سیتی که 2-2شد، نشان داد که دفاع این تیم غیرقابل‌نفوذ نیست. سیمئونه از بس فکر و ذکرش درگیر مسابقه امشب بوده، بازی لیگ را هم دست‌کم گرفته و به مایورکا باخته. حالا سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هم در خطر است اما می‌ارزد که سرمربی آرژانتینی برای ادامه ماجراجویی در لیگ قهرمانان امسال یک‌بازی را فدا کند. من‌سیتی که انگار خیالش بابت صعود راحت است، بیشتر به بازی تکراری با لیورپول در اول هفته آینده می‌اندیشد که در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و یکی از راه‌های رسیدن به سه‌گانه این فصل است. در دیگر بازی همزمان امشب ساعت 23:30لیورپول که در پرتغال توانسته بود 3بر یک بنفیکا را ببرد، میزبان این تیم در بازی برگشت است اما همه حواس‌ها به بازی آینده با من‌سیتی خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید