17
چهار شنبه 17 فروردین 1401
شماره 8468
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

این همه تحقیر؛ چرا؟

شاید اسکوچیچ بهترین گزینه برای  هدایت تیم ملی نباشد، اما آیا کسی می‌داند «جرم» او چیست؟
یادداشت
همین اول کار یک نکته را روشن کنیم؛ اینکه بخش بزرگی از تردیدها در مورد صلاحیت دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی ایران در جام‌جهانی، بجا و قابل تامل است.
ویژه
پرسپولیس در 4هفته اخیر فقط یک پیروزی به‌دست آورده و در حال سپری‌کردن ضعیف‌ترین مقطع این فصل خودش به لحاظ نتیجه‌گیری است.
قابل‌توجه کارشناسان تلویزیونی و مدرسان فوتبال؛ سبک فوتبال انگلیس دیگر براساس بازی هوایی نیست.
خبرهای نقل‌وانتقالاتی پیرامون مهدی طارمی یادآور اخباری از این دست است که در 9سال اخیر درباره علاقه همه باشگاه‌های بزرگ فوتبال در جهان به سردار آزمون منتشر می‌شد و سردار در همان روسیه از این تیم به آن تیم می‌رفت تا اینکه در آخرین روزهای پیش از جنگ روسیه با اوکراین، به جدایی رضایت داد و به لورکوزن در بوندس‌لیگا رفت.
توقف ناباورانه برابر هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باعث شد امیدهای پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ‌‌تر از قبل شود.
جدول گلزنان
لیگ قهرمانان اروپا - یک چهارم

چه فصل بی‌ثمری!

کار پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ سخت‌تر شد اما همه زیان‌های این تیم همین نیست
شاید حتی بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم تصورش را نمی‌کرد این تیم در هیچ‌یک از 2 بازی رفت و برگشت لیگ بیست‌ویکم موفق به شکست هوادار نشود.
انتقام نیمه‌نهایی در یک‌چهارم

انتقام نیمه‌نهایی در یک‌چهارم

رئال درگیر امباپه و چلسی اسیر حاشیه‌های جنگ اوکراین است
بازی انتقامی امشب رئال‌مادرید با چلسی تکرار دیدار نیمه‌نهایی فصل پیش لیگ قهرمانان است که آبی‌های لندن در بازی برگشت موفق شدند تیم زیدان را ببرند و راهی فینال و درنهایت قهرمان شوند.
بازگشت کیانوش و سهراب؟ از آشتی خبری نیست
بازگشت کیانوش و سهراب؟ از آشتی خبری نیست
درحالی‌که دعوت از کیانوش رستمی و سهراب مرادی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با واکنش‌های مثبتی همراه شده است برخواه سرمربی تیم ملی می‌گوید بازگشت آنها به تیم بستگی به‌نظر خودشان دارد
فدراسیون وزنه‌برداری 22وزنه‌بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
بسکتبال باشگاه‌های ایران به نیمه‌نهایی رسید. نظم‌آوران سیرجان، شهرداری گرگان، شیمیدر و ذوب‌آهن اصفهان از 18فروردین بازی‌های در کورس قهرمانی را برگزار می‌کنند.

خیلی بد است برای شما

سوژه روز
یکی از حواشی عجیب و پرسروصدای بازی هوادار و پرسپولیس، قطع تصاویر تلویزیونی در نیمه دوم بود.

نکته بازی/ حمید مطهری؛ هم‌اکنون در گوگل

بخشی از فشارهایی که این اواخر متوجه پرسپولیس شده، به‌خاطر جملات عجیب و غریبی است که حمید مطهری در نشست‌های خبری و سایر مصاحبه‌های پرشمارش به زبان می‌آورد.

جدول 8468

جدول 8468
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
1/44پرسپولیس این هفته توقف تلخی مقابل هوادار داشت و تقریبا کار قهرمانی را برای استقلال یکسره کرد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم