17
سه شنبه 12 بهمن 1400
شماره 8428
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کی‌روش استقلالی؟ اسکوچیچ پرسپولیسی؟

یادداشت
گویا تقدیر فوتبال ایران این است که حتی در روزهای شادی و موفقیت هم جنگ و جدل‌های عجیب و غریب در آن راه بیفتد و موجب ناراحتی عده‌ای شود.
ویژه
در این 2فصل که ایرانی‌ها به هوای مهدی طارمی خیلی بیشتر مسابقات پورتو را دنبال کرده‌اند، چشم اغلب آنها لوییس دیاز را گرفته است؛ وینگر 25ساله کلمبیایی که کیفیت بسیار بالایی دارد و در کنار طارمی، خط آتش پورتو را حسابی زهردار می‌کرد.
دواخطاره‌شدن در بازی با عراق، رکورد بازی‌های ملی شجاع خلیل‌زاده را بعد از 14بازی پیاپی خراب کرد. شجاع تنها بازیکنی بود که در هر 14بازی تیم‌ملی در دوره اسکوچیچ فیکس بازی کرده، اما به‌خاطر این محرومیت باید مقابل امارات برای نخستین‌بار از ترکیب 11نفره اسکوچیچ خارج شود.
فریده شجاعی از نایب‌رئیسی فدراسیون بسکتبال در بخش زنان استعفا کرد.
سیدستار صید و مربی‌اش مصطفی‌ میرهاشمی المپیک زمستانی2022 را به‌خاطر مثبت شدن تست کرونا از دست داده‌اند.
با توجه به تعدد بازیکن در پست‌های هجومی تیم ملی، سامان قدوس از آن جمله بازیکنانی است که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. خود او هم از این بابت چندان دل خوشی ندارد و بعضا ناراحتی‌اش را ابراز می‌کند.
یحیی گل‌محمدی که روز جمعه به مدیران پرسپولیس در مورد برطرف کردن 3خواسته‌اش اولتیماتوم داده بود، قرار بود در صورت عملی شدن این خواسته‌ها به تمرین برگردد که این اتفاق رخ نداد و یحیی در تمرین روز گذشته هم غایب بود.

فرش قرمز، بدون تماشاگر

بعد از قطعی شدن صعود، بازی امشب مقابل امارات می‌تواند اولین بازی تدارکاتی ایران در راه جام‌جهانی باشد؛ یک فرش قرمز برای رسیدن به قطر اما بدون حضور تماشاگران
5روز بعد از قطعی‌شدن صعود ایران به جام‌جهانی2022 قطر، تیم ملی امروز در نخستین بازی از 3بازی باقی‌مانده و تشریفاتی‌اش به‌مصاف ملی‌پوشان امارات می‌رود.
امباپه رئالی شد؟

امباپه رئالی شد؟

نشریه بیلد روز گذشته مدعی شد رئال مادرید و کیلیان امباپه با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و این بازیکن در تابستان به‌ صورت بازیکن آزاد به کهکشانی‌ها خواهد پیوست. براساس این گزارش او در سال حقوق 50‌ میلیون یورویی دریافت خواهد کرد ناخالص.
سردار در سرزمین مربیان و کارخانه‌ها
سردار در سرزمین مربیان و کارخانه‌ها
مهاجم ایرانی جدید بایر لورکوزن به چه‌جور جایی رفته است؟
سردار آزمون با عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر روسیه با سابقه 3‌بار قهرمانی در این لیگ، از روس‌ها دل کند و به آلمان رفت.
نقل و انتقالات
پرسپولیس همچنان در خط حمله خواهان جذب بازیکن است و یکی از نفرات مورد نظر این تیم پیمان بابایی مهاجم تراکتور است.

در انتظار فرصت

با پیروزی برابر عراق، تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله نهایی جام‌جهانی2022قطر صعود کرد. این در حالی است که ما هنوز 3مسابقه دیگر داریم که البته تشریفاتی شده است.

جدول‌اعداد | 4137

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جهان / آنچلوتی سر کلاس

یوفا که چند وقتی است با باشگاه‌های بزرگ حامی سوپرلیگ اروپا نظیر رئال مادرید چپ افتاده، یک مشکل قانونی برای رئال پیش آورده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پخش زنده روز
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
جدول گلزنان