• سه شنبه 12 بهمن 1400
  • الثُّلاثَاء 28 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Feb 01

واگذاری سهام سرخابی‌ها به ایرانسل و همراه اول

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: بخشی از سهام سرخابی‌ها در بهمن ماه در فرابورس عرضه می‌شود
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از عرضه بخشی از سهام سرخابی‌ها در فرا بورس برای انجام اصلاحات مالی در این 2 باشگاه خبر داد.

اهتزاز پرچم افتخار بر فراز پایتخت

43سال پیش مردم ایران دست در دست یکدیگر گذاشتند، لبیک گفتند، فریاد ‌الله‌اکبر سر دادند و به‌واسطه همین همدلی و همراهی، انقلاب اسلامی پیروز شد.

راز «هیچ»

روز 12بهمن ماه وقتی هواپیمای حامل امام‌خمینی وارد آسمان ایران شد از ایشان پرسیدند: «چه احساسی دارید؟» و امام پاسخ داد: «هیچ» سال‌هاست اهریمن رسانه‌ای این «هیچ» را بهانه کرده است تا نشان دهد مردم و انقلاب برای امام بی‌اهمیت بوده است.

فجر‌های سال اول قرن

گرفت‌های کرونایی و گیرهای اقتصادی، چله‌نشینی سینما و تئاتر ایران در اولین فجر نخستین سال قرن تازه را در خود فرو برده. سالن‌های بیش از نیم‌خالی که به اسم جشنواره قرار است میزبان آخرین رهاورد‌های تئاتر و سینمای ایرانی باشند،

رونمایی از چهره واقعی اومیکرون

اومیکرون با نشانه‌های سرماخوردگی ساده، شایع شد. پزشکان و متخصصان ویروس‌شناس در ابتدا آن را درگروه یک بیماری ویروسی معمولی قرار دادند که به راحتی کنترل می‌شود و شدت‌ آن کم است. اما 70روز از شیوع این ویروس، چهره واقعی اومیکرون در حال رونمایی است، تا جایی که همین سویه ساده و کم‌خطر، هر روز رکورد جدیدی در فوت و ابتلا ثبت می‌کند.

صفر تا 100 ‌کنکور چهار مرحله‌ای

قرعه تغییر در کنکور سراسری این‌بار به‌نام شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتاده تا به سبک و سیاقی جدید برای سرنوشت یک و نیم میلیون داوطلب در هر سال تصمیم بگیرند.
ویژه‌برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی از امروز در سراسرکشور برگزار می‌شود

جشن ملی 1400 با محور امید و وحدت

جشن ملی‌1400 با تدارک ویژه‌برنا‌مه‌های متنوع در قالب‌ها و چارچوب‌های مختلف از امروز 12بهمن‌ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است امسال سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

با 400 میلیون پول خرید خدمت چه کارهایی می توان کرد؟